مقصودلو از صعود به فینال مسابقات استادان لئون باز ماند

به گزارش دنیای راه راه، پرهام مقصودلو نفر اول شطرنج ایران که پیروز شده بود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اینترنتی استادان لئون صعود کند در مقابل نماینده ای از آمریکا مغلوب شد و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند.

مقصودلو از صعود به فینال مسابقات استادان لئون باز ماند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، باتوجه به شیوع کرونا و توصیه پزشکان برای ماندن در خانه تنور رقابت های شطرنج به صورت آنلاین داغ شده است. پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که پیروز شده بود به مرحله نیمه نهایی تورنمنت آنلاین استادان لئون برسد برای فینالیست شدن به مصاف شطرنج باز کوبایی اصل که برای تیم آمریکا بازی می نماید، رفت. حریف او که یکی از اعضای مهم تیم ملی شطرنج آمریکاست، با ریتینگ 2758 در این مسابقات حضور دارد.

مقصودلو در دور اول و دوم این مسابقات باخت. او برای اینکه بتواند در این رقابت ها بماند احتیاج به برد داشت. او در دو دور بعد پیروز شد حریف سرسختش را شکست دهد. بعد از اینکه دو شطرنج باز به تساوی دو بر دو رضایت دادند برای معین شدن فینالیست این مسابقات دو بازی برق آسا انجام شد. نماینده ایران رقابت اول برق آسا را پیروز شد اما در رقابت دوم باخت تا باز هم تکلیف یکی از فینالیست های این رقابت ها معین نگردد.

دو شطرنج باز در بازی سرنوشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به تساوی رضایت دادند. با این نتیجه نماینده شطرنج ایران با اینکه توانسته بود به بازی برگردد از صعود به فینال این رقابت ها باز ماند.

مقصودلو مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به شمار می رفت. او در سال گذشته پیروز شده بود قهرمان این مسابقات در اسپانیا گردد. همچنین حریف مقصودلو در نیمه نهایی باتوجه به ریتینگ بالایش شانس اول قهرمانی این مسابقات به شمار می آید.

نفر اول این رقابت ها می تواند 1200 یورو را برنده گردد. همچنین به نفر دوم این رقابت ها 800 یورو و به نفر سوم و چهارم، 400 یورو به عنوان جایزه داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 843

به "مقصودلو از صعود به فینال مسابقات استادان لئون باز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصودلو از صعود به فینال مسابقات استادان لئون باز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید