ملی پوش کاراته: دوران کودکی بهترین زمان برای قهرمان پروری است

به گزارش دنیای راه راه، علی اصغر آسیابری با تأکید بر اینکه برای پرورش قهرمانان مدال آور در رشته های مختلف از سنین کودکی به ویژه سنین 8 تا 10 سال باید سرمایه گذاری انجام گردد، گفت: با استفاده از پتانسیل قهرمانان استان می توان در آموزش نونهالان و نوجوانان و به ثمر رسیدن آن ها برای کسب افتخارات بزرگ در دنیا گام های بلندی برداشت.

ملی پوش کاراته: دوران کودکی بهترین زمان برای قهرمان پروری است

علی اصغر آسیابری، دارنده مدال برنز پیکارهای قهرمانی دنیا در بیست وسومین دوره قهرمانی کاراته دنیا در شهر لینز اتریش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به اینکه در اولین حضور خود در مسابقات بزرگسالان پیروز به کسب مدال برنز شده است، اظهار کرد: در این مسابقات که دارای سطحی بالا است و کشورهای مختلف دنیا در آن حضور پررنگ دارند کشور ایران توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی در مورد عناوین قهرمانی خود اظهار داشت: در مسابقات امیدهای دنیا که سال گذشته در اندونزی برگزار گردید، توانستم مدال برنز این مسابقات را به دست آورم.

آسیابری با بیان اینکه کوشش خواهد نمود تا این روال برای رسیدن به مدال های طلایی در مسابقات مختلف ادامه پیدا کند، توضیح داد: حمایت های اجرا شده توسط دبیر هیئت اجرایی و مربیان رشته کاراته، باعث می گردد تا فرایند حاضر برای کسب مدال های خوش رنگ تر از برنز، در مسابقات دنیای و سهمیه المپیک با قوت بیشتر طی گردد.

این قهرمان ملی پوش کشور ادامه داد: حضور در مسابقات جایزه بزرگ دنیای و مسابقاتی که برای کسب سهمیه المپیک برگزار می گردد از برنامه های آینده من خواهد بود که امیدوارم این افتخار به دست آید.

دارنده مدال برنز بیست وسومین دوره قهرمانی کاراته دنیا در شهر لینز اتریش، با تأکید بر اینکه حمایت های مسئولان ورزش از ورزشکاران باید پررنگ تر گردد، اضافه نمود: برای اینکه المپیکی شده و در رشته کاراته چراغی روشن برای کشور باشیم نیازمند حمایت هستیم.

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور و استان گفت: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران دغدغه حضور در مسابقات را دارند و حتی در تأمین هزینه های اردو نیز مشکل دارند ازاین رو باید فکری اساسی برای این موضوع گردد.

آسیابری با تأکید بر اینکه باید برای پرورش قهرمانان مدال آور در رشته های مختلف از سنین کودکی به ویژه سنین 8 تا 10 سال کار گردد، اضافه نمود: با استفاده از پتانسیل قهرمانان استان می توان در آموزش نونهالان و نوجوانان و به ثمر رسیدن آن ها برای کسب افتخارات بزرگ در کشور گام های بلندی برداشت.

وی شرایط کاراته استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: رشته کاراته در استان جای پیشرفت بسیار دارد و تمام ورزشکاران این پتانسیل را نشان می دهند.

دارنده مدال برنز بیست وسومین دوره قهرمانی کاراته دنیا در شهر لینز اتریش در خاتمه اظهار داشت: آینده کاراته کشور باید امثال قهرمانانی چون بهمن عسگری بسیار داشته باشد و امیدوارم این افتخارآفرینی برای استان همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، بهمن عسگری نشان طلای کمیته تیمی و علی اصغر آسیابری نشان برنز کمیته انفرادی پیکارهای قهرمانی دنیا در بیست وسومین دوره قهرمانی کاراته دنیا در شهر لینز اتریش که با حضور هزار و 24 کاراته کا از 118 کشور دنیا برگزار گردید، را برای جامعه ورزشی کاراته استان به ارمغان آوردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 262

به "ملی پوش کاراته: دوران کودکی بهترین زمان برای قهرمان پروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش کاراته: دوران کودکی بهترین زمان برای قهرمان پروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید