مورینیو: منچستریونایتد بهتر از ما نبود، بلکه خیلی بهتر از ما بود، رشفورد در سمت چپ واقعاً خطرناک است

به گزارش دنیای راه راه، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام معتقد است که منچستریونایتد مزد بازی خوبش در 30 دقیقه اول بازی را گرفت و شایسته این برد بود.

مورینیو: منچستریونایتد بهتر از ما نبود، بلکه خیلی بهتر از ما بود، رشفورد در سمت چپ واقعاً خطرناک است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک مغلوب منچستریونایتد شد، پس از این بازی گفت: ما بازی را بد آغاز کردیم و در مقابل منچستریونایتد آغاز خیلی خوبی داشت. آنها گل اول را به ثمر رساندند و می توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند. منچستر در 30 دقیقه اول بهتر از ما نبود، بلکه خیلی بهتر از ما بود. 15 دقیقه سرانجامی نیمه اول اما برای ما متفاوت بود.

وی اضافه نمود: فکر می کنم نیمه دوم به حالت عادی بازگشتیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم، اما دریافت گل دوم به آن شکل، کارمان را سخت کرد. منچستر بعد گل دوم کمی عقب کشید و ضمن کنترل بازی، همچنان در ضدحملات خطرناک بود. ما در نیمه دوم تاوان اشتباهات خودمان را دادیم. دلیل اینکه می گویم منچستریونایتد شایسته پیروزی بود، به این خاطر است که در 30 دقیقه اول بازی خیلی بهتر از ما بودند.

سرمربی تاتنهام همچنین در مورد پنالتی که داور در اوایل نیمه دوم به سود منچستریونایتد گرفت، گفت: نمی دانم که پنالتی بود یا نه، من صحنه را ندیدم، اما فکر اتفاقی که در محوطه جریمه ما افتاد، نتیجه اتفاقی بود که پیش از این صحنه رخ داد. وقتی اشلی یانگ صاحب توپ بود، ما باید هوشیارتر عمل می کردیم و نباید فضایی به رشفورد می دادیم که توپ را بگیرد. وقتی رشفورد در سمت چپ زمین بازی می نماید، واقعاً خطرناک است و من این را می دانستم، برای همین اطلاعاتی از او به بازیکنانم داده بودم.

آقای خاص در ادامه در تمجید از هافبک انگلیسی اش که زیرنظر وی متحول شده و در این بازی هم تک گل اسپرز را به ثمر رساند، گفت: دله بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و سعی کرد هر کاری که از دستش ساخته است را انجام دهد. حتی در نیمه دوم که بازی پیچیده تر شده بود، آلی خوب بازی کرد.

مورینیو در سرانجام در واکنش به استقبال طرفداران منچستریونایتد از وی در بازگشت به اولدترافورد گفت: واکنش طرفداران منچستر طبق چیزی که انتظارش را داشتم زیبا و مودبانه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 260

به "مورینیو: منچستریونایتد بهتر از ما نبود، بلکه خیلی بهتر از ما بود، رشفورد در سمت چپ واقعاً خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: منچستریونایتد بهتر از ما نبود، بلکه خیلی بهتر از ما بود، رشفورد در سمت چپ واقعاً خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید