موفقیت شهرداری منطقه 11 در ارزیابی نشان تعالی HSE

به گزارش دنیای راه راه، شهردار منطقه 11 تهران در نشست ارزیابی نشان تعالی HSE گفت: با کوشش های صورت گرفته توسط حوزه HSE کاهش تصادفات منجر به فوت، کاهش مخاطرات و حوادث در پروژه ها حاصل شده است.

موفقیت شهرداری منطقه 11 در ارزیابی نشان تعالی HSE

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه 11، ارزیابی عملکرد HSE طبق مدل ارزیابی نشان تعالی HSE در سطح منطقه به منظور ارزیابی عملکرد سازمان با الزامات سیستم با پیروزیت انجام شد.

این نشست با حضور شهردار و معاونین و مدیران ارشد و دبیر شورای عالی سامانه HSE شهرداری تهران برگزار و منطقه 11 به عنوان یکی از مناطق پیروز و برتر در زمینه HSE ارزیابی شد.

در نشست افتتاحیه ارزیابی نشان تعالی HSE نصراله آبادیان با بیان این که تمهیداتی اندیشیده شده تا HSE در سطوح مختلف مشارکت داده گردد و در تمام تصمیمات منطقه نظرات خود را مطرح نمایند؛ به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف برای افزایش ایمنی و کاهش مخاطرات و حوادث پرداخت.

آبادیان با اشاره به این که به مدت 4 سال در بخش حمل و نقلی کاری در دست انجام است؛ اضافه کرد: با کارشناسان حوزه راهور کار محیطی انجام داده ایم که نتایج این پروژه کاهش تصادفات منجر به فوت بوده است. همچنین در بعضی پروژه ها که احتمال مخاطره و حادثه در آن ها زیاد بود؛ نقش HSE موجب شد هیچگونه حادثه ای نداشته باشیم.

همچنین غزاله دانش مدیر دبیرخانه شورای عالی HSE شهرداری تهران، از اجرای بهترین عملکرد در شهرداری تهران توسط منطقه 11 اطلاع داد و گفت: HSE موضوعی است که جزء لاینفک خدمات شهری است و در بحث حوادث اگر حادثه مهمی اتفاق بیفتد؛ 300 عامل پیش از بروز حادثه به وجود آمده که منجر به اتفاق حادثه ای منجر به فوت می گردد.

او خاطر نشان کرد: وقتی این اتفاقات نمی افتد یعنی در حوزه های حادثه خیز شرایط حادثه و نا ایمنی پیش بینی شده است و این نشان دهنده دقت و توجه روی پایش عملیات و فرایند هاست تا جلوی اتفاقات گرفته گردد.

مدیر دبیرخانه شورای عالی HSE شهرداری تهران همچنین در مورد استفاده از GIS گفت: در علوم نوین مباحث مدل سازی و کاربرد سیستم اطلاعاتی به خصوص در سازمان هایی مثل شهرداری می طلبد که با توجه به تنوع زیستی و ارتباطات مختلف از سیستم نوین برای مدیریت تکنولوژی استفاده کرد.

دکتر دانش اذعان کرد: حوزه HSE شهرداری منطقه 11 صندلی ویژه ای دارد که حاصل زحمات و نگرش مثبت کلیه مدیران در منطقه است و مسلما این همکاری باید به منظور حفظ صندلی منطقه ادامه یابد.

بر اساس این گزارش در این ارزیابی که با بازدید تیم ارزیابی از سطح منطقه و سایت های عملیاتی انجام شد؛ ارزیابان با در نظر دریافت شواهد و آنالیز مستندات به معین میزان مطابقت شرایط موجود با معیار های استاندارد مذکور پرداختند و مقرر شد نتایج ارزیابی در جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE که در اسفند ماه برگزار خواهد شد؛ اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 438

به "موفقیت شهرداری منطقه 11 در ارزیابی نشان تعالی HSE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت شهرداری منطقه 11 در ارزیابی نشان تعالی HSE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید