نامه قابل تامل مهاجم منچستر به نمایندگان مجلس انگلیس

به گزارش دنیای راه راه، مارکوس رشفورد از زمانی که ویروس کرونا در انگلیس دیده شد، به حمایت از مردم کشورش آمد. فوتبالیست 22 ساله در هفته های کرونایی و قرنطینه خانگی، از اعتبارش استفاده کرد و از حمایت هزاران نفر در کشورش برخوردار شد.

نامه قابل تامل مهاجم منچستر به نمایندگان مجلس انگلیس

او رقم 20 میلیون پوند جمع آوری کرد و در اختیار خیریه ها گذاشت تا به امور تغذیه افرادی که به خاطر کرونا، دچار لطمه شده اند، یاری گردد.

رشفورد که در کنار پرداختن به فوتبال، دغدغه مردم را دارد، همچنان به حمایت از افرادی که در ماه های اخیر آسیب دیده اند، ادامه داده است.

او اکنون نامه ای طولانی به نمایندگان مجلس انگلیس نوشته که در روزنامه گاردین منتشر شده است.

در این نامه که در واقع درخواستی از طرف گلزن شیاطین سرخ است، او خواستار تجدید نظر در قوانین حمایتی به خصوص در زمینه امور غذایی آسیب دیدگان انگلیس شده است.

رشفورد به همین خاطر نوشت: این یک نامه عاطفی از طرف مارکوس رشفورد به نمایندگان مجلس است. این که شما را تشویق می کنم که حرف های بچه ها را بشنوید و انسانیت را بیابید. خواهش می کنم در تصمیم خود در خصوص لغو پرداخت کوپن های غذایی تجدید نظرکنید.

او اضافه نمود: اگر مهربانی و سخاوتمندی در جامعه ای که در اطرافم بوده، وجود نمی داشت، مارکوس رشفوردی که اکنون می بینید، نیز وجود نمی داشت. رشفورد مرد سیاهپوست 22 ساله ای است که به واقعا خوش شانس بوده که می تواند فوتبال بازی کند. البته داستان من برای رسیدن به این نقطه، کاملا تعیین و نمایان بوده است. زیرا مادرم تمام وقت کار می کرد، با حداقل دستمزد درآمد برای اطمینان از اینکه همواره یک وعده شام خوب روی میز داشته باشیم، اما همین کافی نبود. این سیستم برای خانواده هایی مثل من ساخته نشده است تا بتوانند فارغ از این که مادر سخت کار می نماید، پیروز شوند.

رشفورد ادامه داد:به عنوان یک خانواده به وعده های غذایی رایگان در مدرسه و اقدامات توام با مهربانی همسایگان و مربیان اعتماد داشتیم. جا هایی که مواد غذایی رایگان می دادند، برای ما بیگانه نبودند. به خوبی به یاد می آوردم که برای در شب های کریسمس، چه تلاشی برای تامین مواد غذایی احتیاجمندان می شد. اکنون می توانم فداکاری بزرگ مادرم را برای فرستادنم به مدرسه در 11 سالگی را درک کنم. اما اکنون نمی دانم شرایط 200 هزار کودکی که به مواد غذایی احتیاج دارند، چه خواهد شد. در حالی که کمپین سه میلیون وعده غذایی در هفته به افراد آسیب پذیر در انگلیس، می دانم که کافی نیست.

ستاره خوش تکنیک همچنین بیان کرد: این موضوع ربطی به سیاست ندارد. بلکه مربوط به بشریت است. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم و ببینیم که جدا از وابستگی های سیاسی، چرا همه بچه ها باید گرسنه بخوابند. فقر غذایی در انگلستان همه گیر است که اگر اکنون رفتاری صحیح نکنیم، لطمه اش به نسل های بعدی وارد خواهد شد. باید داستان های پدر و مادرانی که لطمه خورده اند را بشنوید و ببینید چطور با مشکلاتی مثل افسردگی دست و پنجه نرم می نمایند.

این بازیکن خواستار وضع قوانین حمایتی از طرف نمایندگان برای پوشش دادن مشکل گرسنگی بچه ها و خانواده های لطمه دیده در ماجرای کرونا شد.

همچنین درخواست کرد تا قانونی برای ارائه وعده غذایی رایگان در مدارس تصویب گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 788

به "نامه قابل تامل مهاجم منچستر به نمایندگان مجلس انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه قابل تامل مهاجم منچستر به نمایندگان مجلس انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید