همدانی: کار در استقلال سنگین است، امیدوارم امانت دار خوبی باشم

به گزارش دنیای راه راه، ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم امانت دار پست جدید در استقلال باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی چون پورحیدری، حجازی و ... داشته است.

همدانی: کار در استقلال سنگین است، امیدوارم امانت دار خوبی باشم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باید از بزرگان، پیشکسوتان و کسانی که حتی یک بار پیراهن استقلال را برتن نموده اند، رخصت بگیرم. همه حق دارند روی نیمکت استقلال چه در عرصه مربیگری و چه سرپرستی و اجرایی حضور داشته باشند، اما این بار نوبت من شده است. امیدوارم امانت دار خوبی باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی چون مرحوم منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و ... را داشته است.

وی اضافه نمود: جای بزرگان نشستن کار را سخت می نماید و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت بربیایم. تشکر ویژه از جواد زرینچه می کنم که کوشش خود را کرد، او از پیشکسوتان خوب استقلال است و اکنون نوبت من است که در این عرصه به باشگاه یاری کنم.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: استقلال در راستا خوبی قرار گرفته است و باید مسائل اخیر از جمله مسئله بازگشت استراماچونی برطرف گردد تا هر چه سریع تر مسائل حاشیه ای جمع گردد. در حال حاضر همه اعضای تیم احتیاج به همدلی و اتحاد دارند تا راستا را به درستی طی کنیم.

همدانی در خاتمه گفت: کار در استقلال سنگین است و می خواهم روی کارم متمرکز شوم تا اینکه به مسائل حاشیه ای بپردازم. بهترین کار در حال حاضر تمرکز روی کار تیم است، چرا که فردا بازی حساسی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 334

به "همدانی: کار در استقلال سنگین است، امیدوارم امانت دار خوبی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: کار در استقلال سنگین است، امیدوارم امانت دار خوبی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید