واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی سرویس ها ظرف یک هفته آینده

به گزارش دنیای راه راه، #تهران-ما علل تأخیر در واریز سهمیه بنزین رانندگان آژانس را پیگیری کرد.

واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی سرویس ها ظرف یک هفته آینده

به گزارش خبرنگار ، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران- ما خبرنگاران نوشت: چرا سهمیه بنزین رانندگان آژانس به کارت آن ها واریز نمی گردد؟

مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک شهر های وزارت کشور پاسخ داد؛

پوریا محمدیان مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک شهرهای وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار ، در شرح زمان واریز سهمیه سوخت رانندگان آژانس گفت: تاخیر اختصاص سهمیه بنزین به رانندگان آژانس به دلیل انجام استعلامات سه گانه است.

مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک شهرهای وزارت کشور اضافه نمود: به عنوان مثال ما در گام نخست زمانی که نام و نام خانوادگی افراد را دریافت می کنیم جهت استعلام آن را به ثبت احوال ارسال می کنیم که ثبت احوال در جواب استعلام خواسته شده اعلام می نماید که بعضی از اطلاعات رانندگان دچار اشکال است.

حناچی: اختیاری برای هزینه کرد پول بنزین ندارم

محمدیان ادامه داد: فهرست رانندگان در حال حاضر به وضعیتی رسیده است که می توان گفت قابل اطمینان است و این احتمال وجود دارد که ظرف مدت یک هفته آینده سهمیه رانندگان آژانس ها به کارت آن ها واریز گردد.

او توضیح داد: با توجه به اینکه فهرست رانندگان باید در سطح کشور پخش گردد و پس از آن به اتحادیه ها و اتاق اصناف برسد و از آن جا به به امور بازرگانان و در نهایت به وزارت کشور برسد حل ایرادهای وارده به فهرست زمان می برد اما مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 413

به "واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی سرویس ها ظرف یک هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی سرویس ها ظرف یک هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید