واکنش ترامپ به حذف از تنها در خانه ، بدون من هیچ است

به گزارش دنیای راه راه، دانلد ترامپ مدعی شد فیلم سینمایی تنها در خانه 2 پس از حذف شدن نقش او از سوی یک شبکه تلویزیونی کانادایی دیگر هرگز همان فیلم پیشین نمی گردد.

واکنش ترامپ به حذف از تنها در خانه ، بدون من هیچ است

جهت دریافت خدمات بازسازی اداری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، رئیس جمهوری آمریکا سال 1992 در فیلم پیروز و پرفروش تنها در خانه 2: گمشده در نیویورک به نقش خودش ظاهر شد؛ یک سرمایه دار پرنفوذ حوزه ملک و ساختمان و سلبریتی نیویورکی که به شخصیت قهرمان داستان با بازی مکالی کالکین توصیه های سفر می نماید.

شبکه تلویزیونی سی بی اس کانادا این هفته تنها در خانه 2 را به مناسبت کریسمس به نمایش گذاشت و آن صحنه کوتاه حضور ترامپ را حذف کرد. سخنگوی این شبکه ناچار شد خیلی زود دخالت داشتن دلایل سیاسی را در گم شدن صحنه مربوط به ترامپ تکذیب کند و بگوید: از آنجا که فیلم های سینمایی برای متناسب شدن زمان شان برای پخش تلویزیونی کوتاه می شوند، آن صحنه هم حذف شد تا جا برای آگهی های تبلیغاتی باز گردد.

رئیس جمهوری آمریکا به سنت تمام موارد مشابه به حساب کاربری خود در توییتر پناه برد و به شوخی اشاره ای هم به جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا داشت. ترامپ در این باره نوشت: فیلم دیگر هرگز همان فیلم پیشین نمی گردد (شوخی می کنم). فکر می کنم جاستین تی خیلی خوشش نیامد که من مجبورش کردم سهم ناتو یا تجارت جهانی را بپردازد.

او پیش تر در آستانه کریسمس و شروع سال نو در تبادل نظر با سربازان آمریکایی خارج از مرزها هم به ماندگار بودن تنها در خانه اشاره نموده و گفته بود: این یک فیلم کریسمسی بزرگ است؛ یکی از بزرگ ترین ها. بنابراین، برای من باعث افتخار است که در ساخته شدن چنین فیلمی مشارکت داشته باشم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 345

به "واکنش ترامپ به حذف از تنها در خانه ، بدون من هیچ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به حذف از تنها در خانه ، بدون من هیچ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید