واکنش دبیر فدراسیون کشتی به حاشیه های روز پایانی مسابقات کشوری

به گزارش دنیای راه راه، دبیر فدراسیون کشتی تاکید نمود که گزارش اتفاقات اتفاق افتاده در سالن آزادی در فدراسیون کشتی و کمیته انضباطی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

واکنش دبیر فدراسیون کشتی به حاشیه های روز پایانی مسابقات کشوری

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حواشی مبارزه های پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور که منجر به دخالت نیروی انتظامی برای ختم درگیری ها شد، گفت: این اتفاقات در پایان کشتی ها رخ داد و سریعا نیز با دخالت نیروی انتظامی پایان پیدا کرد.

وی ادامه داد: براساس گزارشات مستند در اسرع وقت برخورد لازم از مجاری خودش اتفاق خواهد افتاد.

دبیر فدراسیون کشتی بعلاوه در مورد حاشیه ای که از سوی مربی خیرالله قهرمانی در مبارزه این کشتی گیر با امیرمحمد یزدانی رخ داد، توضیح داد: این موضوع هم براساس گزارشی که تنظیم شده، در کمیته انضباطی مورد آنالیز قرار می گیرد و طی روزهای آینده نتیجه آن اعلام می گردد.

مهربان درخصوص میزبانی گرگان از مسابقات کشوری نیز گفت: میزبان تمام سعی اش را انجام داد که مسابقات با شرایط خوبی برگزار گردد ولی شرایط مسابقه، شرایط خاصی بود. هم به لحاظ کیفی با توجه به حضور تمام مدعیان و هم به کمی تعداد کشتی گیران شرکت کننده فراتر از قهرمانی کشور بود، به خاطر همین هم حساسیت کشتی ها بیشتر شده بود. میزبان کوشش کرد و به نحو احسن کلیه موارد از جمله اسکان، تغذیه، ترانسفر و موارد مربوط به میزبانی را انجام داد که جا دارد از هیئت کشتی گلستان و اداره کل ورزش و جوانان استان و کلیه عوامل اجرایی تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1688

به "واکنش دبیر فدراسیون کشتی به حاشیه های روز پایانی مسابقات کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دبیر فدراسیون کشتی به حاشیه های روز پایانی مسابقات کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید