ورود ارتش سری به شبکه نمایش خانگی با حمایت 0900

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، با هدف کامل کردن سبد خدمات و محصولات دیجیتال و با همکاری ویستامدیا که بازوی ایرانسل در فراوری و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، اولین محصول خود به نام ارتش سری را به شبکه نمایش خانگی روانه نموده است.

ورود ارتش سری به شبکه نمایش خانگی با حمایت 0900

ارتش سری یک رئالیتی شو سریالی، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب است که در آن بازیگران و شرکت کنندگان، طی یک بازی گروهی استدلالی-استنتاجی، در مقابل دوربین ها به رقابت می پردازند. داستان این بازی گروهی، از سریالی با همین نام الهام گرفته شده و قرار است طی آن، بازیگران و مشارکت کنندگان، طی نبردی میان پارتیزان ها و ارتش آلمان نازی، خلبان ها را نجات دهند. این سریال یکشنبه هر هفته از پلتفرم فیلیمو پخش می گردد.

ایرانسل، اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های نسل پنج در ایران، با توجه به استراتژی خود برای حرکت از اپراتور ارتباطی و دیجیتال (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco)، توسعه حمایت از کسب وکارهای دیجیتال را در اولویت برنامه های خود قرار داده و علاوه بر ارائه محصولات و خدماتی مانند تلویزیون اینترنتی لنز، از دیگر کسب وکارهای این اکوسیستم نیز حمایت می نماید تا با ایجاد ارزش بیشتر، خدمات مناسب تری به کاربران نهایی ارائه گردد. ویستا مدیای عصر تازه، بازوی اجرایی ایرانسل در حمایت از صنعت محتوای دیجیتال است که همکاری هایی را در حوزه فراوری سریال برای شبکه نمایش خانگی، به تازگی شروع نموده است.

سیم کارت های 0900، با شعار تو فوق العاده ای و 0900؛ خط نسل متمایز، به عنوان نخستین و رندترین پیش شماره در رنج پیش شماره های تلفن همراه، از آبان 1400 به جمع پیش شماره های سیم کارت های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1935

به "ورود ارتش سری به شبکه نمایش خانگی با حمایت 0900" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ارتش سری به شبکه نمایش خانگی با حمایت 0900"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید