پلوسی: مودبانه ترین کار را در برابر ترامپ انجام دادم

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نانسی پلوسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که چرا متن سخنرانی ترامپ را پاره کرد پاسخ داد: چون با در نظر دریافت دیگر گزینه ها این مؤدبانه ترین کار بود.

پلوسی: مودبانه ترین کار را در برابر ترامپ انجام دادم

شب گذشته کنگره آمریکا میزبان دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور، برای انجام سخنرانی سالانه بود اما اختلافات شدید میان ترامپ و رهبران دموکرات کنگره که از ابتدای آغاز سخنرانی بر این مراسم سایه انداخته بود در نهایت با پاره شدن متن سخنرانی رئیس جمهور از سوی نانسی پلوسی رئیس مجلس کنندگان آمریکا خاتمه یافت.

پلوسی که همچون سایر زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا لباسی سفید رنگ در اعتراض به رفتارها و سیاست های داخلی و خارجی ترامپ پوشیده بود، به محض خاتمه یافتن سخنرانی او و در حالی که ترامپ هنوز جایگاه را ترک نکرده بود، متن سخنرانی وی را به صورتی که کاملاً برای همه قابل مشاهده باشد، پاره کرد و آن را به روی میز انداخت.

رئیس مجلس کنندگان آمریکا با انتشار عکسی از خود که به سمت ترامپ دست دراز کرده بود اما او آن را نادیده گرفت، نوشت: دموکرات ها در راه انجام وظیفه، همواره دست دوستی خود را دراز می کنند تا برای اداره امور به زمینه های مشترک برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 461

به "پلوسی: مودبانه ترین کار را در برابر ترامپ انجام دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: مودبانه ترین کار را در برابر ترامپ انجام دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید