پوتین در خطر ، بحران کرونا در روسیه از نمای نزدیک

به گزارش دنیای راه راه، روسیه با شتابی سرسام آور تمام رقیبان خود را پشت سر گذاشت و پس از آمریکا به دومین کشور جهان در جدول تعداد مبتلایان در زمانه شیوع کرونا تبدیل شد.

پوتین در خطر ، بحران کرونا در روسیه از نمای نزدیک

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، بر اساس آمار رسمی دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا تا روز یکشنبه آمار بیماران کووید-19 در روسیه از مرز 281 هزار نفر گذشت و شهر مسکو با داشتن بیش از 142 هزار بیمار، یک تنه بیش از نیمی از مبتلایان کرونا را در خود جای داده است. افزایش مرگبار آمار افراد آلوده به ویروس زنگ خطر را برای ولادیمیر پوتین هم به صدا درآورده است؛ رئیس جمهوری که گمان نمی کرد کرونا بتواند پایه های حکومت او را چنین وحشتناک به لرزه بیندازد.

شتاب گسترش و نفوذ کرونا در سرزمین پهناور روسیه چنان زیاد است که به تمام 11 منطقه زمانی آن رسیده و مناطق دورافتاده و فقیر را بیش از هر جای دیگر تهدید می نماید. در این منطقه ها زیرساخت های بهداشتی و درمانی برای مبارزه با ویروس فراهم و آماده نیست و اگر آمار مبتلایان با فرایند امروزی افزایش یابد، در بعضی شهرها و نقاط روسیه یک فاجعه انسانی رخ می دهد.

رئیس جمهوری روسیه تقریبا هر روز با ارتباط تصویری در جریان امور قرار می گیرد و اوضاع را از راه دور مدیریت می نماید. پوتین روز گذشته در تماس با فرمانداران و شهرداران 85 منطقه در سراسر روسیه از آنها خواست راسا درباره تمدید دوران قرنطینه یا باز کردن محتاطانه اقتصاد و دیگر فعالیت ها تصمیم بگیرند.

آماری که مسئولان محلی و منطقه ای از تعداد مبتلایان و قربانیان ارائه می دهند با آمار رسمی و ملی متفاوت است. روز آدینه کالینینگراد 13 مرگ مرتبط با کرونا گزارش کرد، در حالی که آمار رسمی 11 مرگ بود. در منطقه چلیابینسک در کوهستان اورال هم 10 نفر از مبتلایان کووید-19 کشته شدند اما در گزارش ملی این تعداد شش نفر ذکر شده بود.

در تصاویر مربوط به این گزارش می بینید: استفاده اجباری شهفرایندان مسکو از ماسک و دستکش در یکی از ایستگاه های مترو، ضدعفونی کردن میدان سرخ مسکو، ویدئوکنفرانس پوتین با مسئولان محلی از محل اقامت در خارج از مسکو، دفن کردن قربانیان کرونا در گورستان سن پترزبورگ با حضور اعضای خانواده.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 750

به "پوتین در خطر ، بحران کرونا در روسیه از نمای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین در خطر ، بحران کرونا در روسیه از نمای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید