پیروزی سخت شهرداری ورامین مقابل چشم سه هزار تماشاگر سیرجانی

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز پنج شنبه با برگزاری 5 ملاقات پیگیری شد.

پیروزی سخت شهرداری ورامین مقابل چشم سه هزار تماشاگر سیرجانی

تیم پیغام مشهد با نتیجه سه بر صفر (25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 21) مغلوب پیکان تهران شد. در دیگر بازی هفته نیز تیم سپاهان اصفهان پیروز شد شهرداری گنبد را با نتیجه سه بر صفر (25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 21) از پیش رو بردارد.

در حساس ترین بازی هفته امروز تیم شهرداری ورامین در سیرجان مقابل تیم فولاد سیرجان نهاده شد و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم صدرنشین شهرداری ورامین به خاتمه رسید. شاگردان محمد عمده غیاثی در ورامین دو ست ابتدایی بازی را پیروز شدند اما در ست سوم این شاگردان تندروان بودند که پیروز شدند با نتیجه 42 بر 40 تیم ورامین را شکست دهند تا کار به ست چهارم کشیده گردد در ست چهارم نیز تیم سیرجان پیروز شد با نتیجه 25 بر 22 شهرداری ورامین را شکست دهد تا تکلیف برنده بازی راست پنجم مشخص کند، در نهایت تیم ورامین پیروز شده ست پنجم را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد تا این بازی با نتیجه 3 بر 2 مقابل چشم سه هزار تماشاگر سیرجانی به سود تیم شهرداری ورامین به خاتمه برسد.

تیم سایپا تهران امروز به سختی و با نتیجه سه بر دو تیم شهداب یزد را شکست داد. نارنجی پوشان سایپا ست نخست را با نتیجه 27 بر 25 پیروز شدند اما دو ست دوم و سوم را با نتایج 25 بر 13 و 28 بر 26 واگذار کردند، در ست چهارم سایپا پیروز شد با نتیجه 25 بر 16 پیروز گردد تا کار را به تساوی 2 بر 2 بکشاند و در ست پنجم نیز با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد. با این نتیجه سایپا شکست دور رفت مقابل شهداب یزد را جبران کرد.

روز گذشته نیز تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر صفر خاتم اردکان را شکست داد.

٭نتایج دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال؛

٭ پیغام مشهد صفر - پیکان تهران 3

٭ شهرداری گنبد صفر - سپاهان اصفهان 3

٭ سایپا تهران 3 - شهداب یزد 2

٭ شهرداری ارومیه 3 - خاتم اردکان صفر

٭ شهروند اراک یک - کاله مازندران 3

٭ شهرداری ورامین 3 - فولاد سیرجان 2

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 472

به "پیروزی سخت شهرداری ورامین مقابل چشم سه هزار تماشاگر سیرجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت شهرداری ورامین مقابل چشم سه هزار تماشاگر سیرجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید