پیشنهاد یاری روسیه به ایتالیا برای نبرد با کرونا

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد که روسیه آماده است برای یاری به ایتالیا در جهت مقابله با بیماری همه گیر کرونا تیم های پزشکی را به همراه تجهیزات و لباسهای مخصوص محافظ به این کشور اروپایی ارسال کند.

پیشنهاد یاری روسیه به ایتالیا برای نبرد با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اعلام آمادگی روسیه پس از آن صورت گرفت که جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا در گفتگویی تلفنی با ولادیمیر پوتین، از مسکو درخواست یاری کرد.

رئیس جمهور روسیه در پاسخ به این درخواست، حمایت خود را از رهبری رم و مردم ایتالیا خاطرنشان کرد و گفت که روسیه مایل به ارسال لباسهای محافظ، ابزار ضدعفونی کننده سیار و سایر تجهیزات پزشکی به ایتالیا است.

وزارت دفاع روسیه نیز تأیید کرد که در حال حاضر هشت تیم از پزشکان ارتش روسیه و متخصصان ویروس شناسی در حالت آماده باش هستند و می توانند به زودی به ایتالیا اعزام شوند.

لازم به ذکر است که ظرف تنها یک روز (شنبه 21 مارس) حدود 800 فرد مبتلا به کرونا در ایتالیا جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، شمار کل قربانیان در این کشور اروپایی- که کانون شیوع کرونا در قاره سبز بشمار می رود- هم اکنون به 4825 نفر رسیده است (با 53578 مورد مبتلای قطعی) و از این رو، به لحاظ تعداد قربانیان از کشور چین نیز پیشی گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 598

به "پیشنهاد یاری روسیه به ایتالیا برای نبرد با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یاری روسیه به ایتالیا برای نبرد با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید