کار سخت خرید تازه پرسپولیس برای راضی کردن یحیی

به گزارش دنیای راه راه، یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در جدال با ویستاتوربین ترجیح داد بیشتر از نفراتی سود ببرد که فرصت چندانی در دیدار های اخیر این تیم به دست نیاورده بود. استراحت دادن به مهدی ترابی، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری و سعید آقایی از جمله تفکراتی بود که سرمربی پرسپولیس برابر حریف دسته اولی خود دنبال می کرد، اما در ادامه شرایط به شکلی پیش رفت که تصمیم خود را تغییر داد.

کار سخت خرید تازه پرسپولیس برای راضی کردن یحیی

ویستاتوربین که در این بازی نمایش غیرمحتاطانه ای در نیمه اول از خود به جا گذاشته بود، در چند صحنه برای مدافعان این تیم که در این بازی با حضور علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی در قلب دفاعی شکل گرفته بود، خطرساز ظاهر شد.

در یکی از این موقعیت ها مرتضی حسینی مهاجم هدف ویستاتوربین با عبور از علیرضا ابراهیمی در میانه میدان در موقعیت مناسبی قرار گرفت که اگر تجربه این مدافع میانی و خطای او نبود، شاید کار برای سرخپوشان در آزادی سخت می شد. ابراهیمی، اما با خطای خود ضمن متوقف کردن مهاجم حریف، یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

اتفاقی که در ادامه باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم تصمیم به تعویض این مدافع میانی گرفته و علی نعمتی را بار دیگر به قلب دفاعی تیمش اضافه کند.

ابراهیمی که در این فصل با ادعای حضوری ثابت در ترکیب پرسپولیس از بازوبند کاپیتانی گل گهر سیرجان دل کنده بود، هنوز نتوانسته فرصت مناسبی به دست بیاورد و در یک مقطع نیز اعتراض او نسبت به نیمکت نشینی باعث برخورد انضباطی کادرفنی و خروجش از تمرینات شده بود.

با این حال حضور یک نیمه ای ابراهیمی برابر ویستاتوربین و تعویض زودهنگام این مدافع نشان می دهد او در ادامه نیز کار سختی برای رقابت با دیگر نفرات در جمع سرخپوشان خواهد داشت و باید دید به چه شکل از این چالش عبور خواهد کرد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1750

به "کار سخت خرید تازه پرسپولیس برای راضی کردن یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت خرید تازه پرسپولیس برای راضی کردن یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید