کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برای کسب مدال به بازی های جهانی می رویم

به گزارش دنیای راه راه، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید این تیم برای کسب مدال راهی بازی های جهانی ساحلی قطر می گردد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برای کسب مدال به بازی های جهانی می رویم

به گزارش خبرنگاران، محمد احمدزاده، عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قبل از اعزام این تیم به مسابقات بازی های ساحلی گفت: شرایط مان خوب است. آخرین اردوی خودمان را قبل از اعزام به المپیک بازی های ساحلی در کشور عمان برگزار خواهیم کرد و طی این اردو چند بازی تدارکاتی را هم برگزار می کنیم. امیدوارم این اردو در روند کار ما تاثیرگذار باشد.

او درباره رفتن اوکتاویو از تیم ملی فوتبال ساحلی و انتخاب سرمربی جدید اظهار کرد: بعد از رفتن اوکتایو، هاشمی پور سرمربی تیم شد. وضعیت کادرفنی و بازیکنان خوب است و امیدواریم ناکامی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند را جبران کنیم. مسلما ما از بهترین تیم های جهان هستیم و قطعا نتیجه خوبی را کسب خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره ناکامی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و ناکامی در کسب سهمیه جام جهانی اضافه نمود: مسلما هشت سالی است که همواره در آسیا قهرمان بودیم و در جهان هم نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم و در هشت سال گذشته عالی بودیم. به نظر خودم و تمام ساحلی بازها و تیم های بزرگ جهان تعجب کردند که ما به جام جهانی صعود کردیم. این موضوع یک اتفاق بود. ثابت می کنیم که تیم بزرگی هستیم . شرایط تیم خوب است و اگر اتفاقی نیافتد ما از مدعیان کسب سکو در بازی های ساحلی جهان هستیم.

احمدزاده با اشاره به حضور تیم های بزرگ جهان در این رقابت ها یادآور شد: تمام تیم های قدرتمند همانند برزیل، روسیه و اسپانیا در این مسابقات حضور دارند. سطح بازی ها خیلی بالاتر است. از جام جهانی هم دشوارتر است و همه تیم ها برای قهرمانی به میدان می آیند. سخت ترین گروه این مسابقات نصیب ما شد. ما برای کسب قهرمانی آماده شدیم. کوشش می کنیم با نتیجه خوبی به مرحله بعد صعود کنیم. یک تیم از گروه صعود می نماید که قطعا ما خواهیم بود.

وی درباره علت ناکامی تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قبل از اعزام به هر مسابقاتی، برگزاری بازی های محبت آمیز بسیار تاثیرگذار است. ما بازی محبت آمیز و اردویی قبلا از قهرمانی فوتبال آسیا نداشتیم. شرایط ما خیلی بد بود. سال گذشته ما در فصل سرما بودیم و هیچ شهری آب وهوای خوبی نداشت و دقیقا مانند هر چهار روز اردوی مان در بوشهر را در سرما و بارندگی به سر بردیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه نمود: الان اردوهای خوبی داشتیم. سطح اردوهای ما بالا بود. بازیکنان تیم انگیزه بالایی دارند که ناکامی گذشته را جبران نمایند و به موفقیت های گذشته دست پیدا کنیم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا اکنون حمایت لازم از تیم انجام می گردد، گفت: کم و کاستی وجود دارد. نمی توانیم بگوییم فقط فوتبال ساحلی چنین شرایطی دارد. شرایط فدراسیون فوتبال خوب نیست. تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتبال هم چنین مشکلاتی از جمله تعویق در پرداخت پاداش ها وجود دارد. امیدوارم مسائل حل گردد و ما انگیزه بیشتری داشته باشیم.

وی درباره پرداخت پاداش به این تیم در صورت موفقیت در این مسابقات گفت: این مسابقات زیرنظر کمیته ملی المپیک است. خودشان گفتند به تیم اول تا سوم پاداش می دهند. چیز خاص دیگری نگفتند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به اینکه آیا بازیکنان این رشته ورزشی شغل و منبع درآمد دیگری دارند، تاکید نمود: هیچ کدام از بازیکنان ما شغل و پشتوانه اقتصادی ندارند و تمام زندگی خود را به طور حرفه ای روی فوتبال ساحلی گذاشتند. الان شرایط لیگ هم مساعد نیست. خجالت می کشم قرارداد بهترین های لیگ را هم بگویم. امیدوارم این شرایط درست گردد. همواره از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم که حمایت بیشتری از ما داشته باشند و حداقل تیم های بزرگ در فوتبال ساحلی سرمایه گذاری نمایند. این موضوع خیلی تاثیرگذار است. الان بهترین تیم ما پارس جنوبی است که همواره 7 ملی پوش دارد. انتظار داریم تیم های بهتری به فوتبال ساحلی بیایند تا همه یاری کنیم فوتبال ساحل رشد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 123

به "کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برای کسب مدال به بازی های جهانی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برای کسب مدال به بازی های جهانی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید