کرونا لیگ برتر بسکتبال را تا فروردین ماه به تاخیر انداخت

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، نشست مشخص کننده فدراسیون بسکتبال برای مشخص تکلیف دیدارهای پلی آف لیگ برتر بسکتبال و تصمیم گیری در این زمینه امروز دوشنبه در محل فدراسیون برگزار گشت.

کرونا لیگ برتر بسکتبال را تا فروردین ماه به تاخیر انداخت

در این نشست که با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان هشت تیم راه یافته به پلی آف لیگ برتر برگزار گردید، تأخیر در برگزاری دیدارهای این مرحله از رقابت ها به تصویب رسید البته به صورت مشروط.

بر این اساس دیدارهای پلی آف لیگ برتر که قرار بود از 15 اسفندماه شروع گردد به دلیل ویروس کرونا و شیوع سریع و گسترده آن لغو و به فروردین ماه سال آینده موکول شد. قرار است دیدارهای پلی آف از 25 فروردین ماه شروع گردد.

مسعود عماری دبیرفدراسیون بسکتبال با تأیید این مطلب به خبرنگاران گفت: البته دیدارهای پلی آف به شرطی در تاریخ جدید برگزار می گردد که شرایط بحرانی امروز تا آن موقع رفع شده باشد و مسئله ای بابت کرونا و خطر ابتلاء به آن وجود نداشته باشد. در غیر این صورت پرونده مسابقات را مختومه اعلام می کنیم.

وی همچنین توضیح داد: با وجود تصمیم گیری برای تأخیر در برگزاری دیدارهای پلی آف، در نحوه برگزاری این مرحله تغییری ایجاد نمی گردد. طوریکه دیدارها به صورت 3 از 5 برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: با در نظر دریافت تأخیر 45 روزه در شروع پلی آف، تیم ها تا 15 اسفندماه فرصت دارند تا بازیکنان خارجی خود را به فدراسیون معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 549

به "کرونا لیگ برتر بسکتبال را تا فروردین ماه به تاخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا لیگ برتر بسکتبال را تا فروردین ماه به تاخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید