کمانداران ایران پیگیر بهره مندی از کمک 3500 دلاری فدراسیون جهانی

به گزارش دنیای راه راه، امید نجاری مدیر تیم های ملی تیر و کمان در گفتگو با خبرنگاران با یادآوری حمایت مالی که قرار است از سوی فدراسیون جهانی به ورزشکاران این رشته در کشورهای مختلف ارائه شود، گفت: فدراسیون جهانی موضوع را به صورت رسمی اطلاع رسانی کرده است. البته این کمک شامل همه کمانداران نمی شود. آنهایی می توانند از کمک مالی موردنظر بهره مند شوند که بالای 18 سال باشند و دیگر اینکه یکی از جام های جهانی 2018 یا 2019 یا مسابقات قهرمانی جهان - بخش پاراتیروکمان یا تیروکمان - شرکت کرده باشند.

کمانداران ایران پیگیر بهره مندی از کمک 3500 دلاری فدراسیون جهانی

وی شرح داد: کمانداران متقاضی برای بهره مند شدن از کمک مالی فدراسیون جهانی باید فرم مربوطه را تکمیل و ارائه می کردند. بیشتر کمانداران کشورمان هم این اقدام را انجام داده اند تا شاید جزو گزینه هایی شوند که در این زمینه شانس دارند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان همچنین با بیان اینکه 3500 دلار رقم حداکثری است که فدراسیون جهانی برای کمک به ورزشکاران در نظر گرفته است، گفت: سقف حمایت از هر ورزشکاری این رقم است. ممکن است تشخیص فدراسیون جهانی برای کمک به یک ورزشکار 100 دلار باشد یا تمام رقم مشخص شده؛ در هر صورت کمانداران ایران هم فرم لازم برای دستیابی به این مبلغ را تکمیل کرده اند.

نجاری در ادامه در مورد شرایط تمرینی تیم ملی تیروکمان با توجه به مشخص شدن زمان مسابقات گزینشی المپیک و لزوم حضور ایران در جام جهانی فرانسه که خردادماه سال آینده برگزار می شود، گفت: تا به امروز کمانداران در محل سکونت خود تمرینات شان را دنبال کردند. اعضای کادر فنی هم به صورت مجازی شرایط آنها را زیر نظر داشتند اما قصد داریم از این پس یکی از شهرهای سفید را به عنوان محل اردوی تیم ملی انتخاب کنیم تا بتوانیم تمرینات را به صورت متمرکز و با نظارت مستقیم مربیان ادامه دهیم.

وی یادآور شد: تهران جزو شهرهای زرد است و به همین دلیل حسابی روی تمرین در سایت آزادی نداریم. باید حتما در یکی از شهرهایی که به عنوان شهرسفید معرفی شده اند، اردو داشته باشیم.

مدیر تیم های ملی در مورد گزینه های موردنظر در این زمینه گفت: تمام شهرهایی که از حیث کرونا سفید اعلام شده اند، جزو گزینه ها به حساب می آیند. البته برای انتخاب نهایی به شرایط جوی و آب و هوایی هم اهمیت می دهیم. به طور مثال شرایط کیش سفید است اما به خاطر گرمای زیادی نمی توانیم در این جزیره اردویی داشته باشیم.

نجاری گفت که قصد داریم از اول تیرماه تمرینات را از سر بگیریم و تا آن زمان محل اردو را نهایی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 780

به "کمانداران ایران پیگیر بهره مندی از کمک 3500 دلاری فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران ایران پیگیر بهره مندی از کمک 3500 دلاری فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید