20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزشی به دانشگاه ها تا خاتمه امسال اختصاص یافت

به گزارش دنیای راه راه، مدیرکل تربیت بدنی سازمان اموردانشجویان گفت: پرداخت 20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزشی به دانشگاه ها که پیش از این تخصیص یافته بود، در مرحله مبادله توافق نامه با سازمان برنامه و بودجه است و تا خاتمه سال پرداخت می گردد.

20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزشی به دانشگاه ها تا خاتمه امسال اختصاص یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، علیزاده در جمع دبیران مناطق دهگانه ورزش دانشگاه ها با اشاره به بهره برداری از 40 چمن مصنوعی ورزشی و زمین ورزشی کفپوش در دانشگاه ها گفت: در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی نیز 10 زمین چمن در دانشگاه ها به بهره برداری می رسد.

وی اضافه نمود: برگزاری المپیاد قهرمانی ورزش دانشجویی در دانشگاه گیلان از مهم ترین برنامه های اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان است و به همین دلیل کارگاه های ترویج نهضت داوطلبی در هشت منطقه برگزار می گردد.

علیزاده با اشاره به تشکیل شورای عالی ورزش سازمان امور دانشجویان با ترکیب اداره کل تربیت بدنی، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: با تشکیل این شورا، ورزش دانشگاهی از بعد اجرایی و امور پژوهشی تقویت شده است.

وی هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی میان مناطق دهگانه ورزش دانشگاه ها و گفتگو میان مدیران اداره کل تربیت بدنی و دبیران مناطق درخصوص عملکرد گذشته و برنامه های آینده عنوان نمود.

در ادامه این نشست، دبیران مناطق دهگانه، گزارشی از عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ارائه کردند.

همچنین در خاتمه این نشست، احکام دبیران مناطق ورزش دانشگاه ها که به تازگی منصوب شده اند اعطا شد.

در ادامه این نشست یک روزه، جلسه شورای فنی ورزش قهرمانی با حضور اعضای این شورا که منتخبی از دبیران مناطق ورزشی، مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و مسئولان انجمن های ورزشی است در محل سازمان امور دانشجویان تشکیل شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه موضوعات مربوط به برگزاری مسابقات استانی در رشته های المپیادی و همچنین شاخص ها و فرآیند های معین جمعیت پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی مورد بحث و آنالیز نهاده شد و حاضران جلسه پیشنهادات و نظرات خویش را ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 415

به "20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزشی به دانشگاه ها تا خاتمه امسال اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزشی به دانشگاه ها تا خاتمه امسال اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید