اعلام آمادگی قوه قضائیه جهت راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان

به گزارش دنیای راه راه، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه آمادگی دارد نسبت به راه اندازی دفتر موقت ثبت دارایی مسئولان در نهادها و دستگاه های کشوری و لشگری اقدام نماید.

اعلام آمادگی قوه قضائیه جهت راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان

به گزارش خبرنگاران به نقل از قوه قضائیه، داود کریمی مرید دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: باتوجه به راه اندازی دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از سی و یکم شهریورماه و باعنایت به استقبال و درخواست جمع کثیری از مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت دارایی و اموال خود در سامانه مذکور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای ایجاد دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی ابراز آمادگی نموده است.

وی توضیح داد: به همین دلیل با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مکاتبه شده است و در انتظار پاسخ آن هستیم.

کریمی مرید با اشاره به تسهیل ثبت دارایی مدیران شهرستان ها گفت: به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسئولان به وسیله شبکه ملی فراهم شده و اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

وی در سرانجام تاکید نمود: در حال حاضر دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال بوده و سایر مسئولان محترم نیز می توانند با مراجعه به نشانی https://residegi.adliran.ir جهت ثبت دارایی و اموال خود اخذ نوبت نموده و در زمان تعیین شده به این دفتر مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 145

به "اعلام آمادگی قوه قضائیه جهت راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی قوه قضائیه جهت راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید