المپیک در سال 2021 هم برگزار نمی گردد، به من می گفتند دیوانه هستم!

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رسول چونایف فرنگی کار مطرح و عنوان دار جمهوری آذربایجان گفت: با توجه به شیوع کرونا، به این نتیجه رسیدم المپیک به تعویق می افتد اما وقتی این موضوع را با دیگران مطرح می کردم می گفتند من دیوانه ام.

المپیک در سال 2021 هم برگزار نمی گردد، به من می گفتند دیوانه هستم!

وی در خصوص اینکه در حال حاضر و در شرایط قرنطینه چه می نماید گفت: بیشتر با خانواده هستم و روزی یک بار تمرین می کنم، یادگیری زبان انگلیسی را هم آغاز نموده ام.

دارنده یک مدال طلا و دو مدال برنز دنیا در خصوص نحوه تمریناتش گفت: در منزل یک اتاق با وسایل بدنسازی دارم و در آنجا به تنهایی تمرین می کنم. برعکس اینکه همه دوست دارند در جمع تمرین نمایند، علاقه من این است که به صورت جداگانه تمرین کنم. در حالی که هدفون در گوشم است و موسیقی گوش می دهم مقابل آیینه تمریناتم را انجام می دهم و این کار 3 تا 5 ساعت طول می کشد.

دارنده مدال برنز المپیک در خصوص برنامه اش برای المپیک توکیو توضیح داد: برای من قابل پیش بینی بود که المپیک به تعویق می افتد، ما قرار بود در مسابقات گزینشی در مجارستان شرکت کنیم که این رقابت ها لغو شد. در آن موقع همه در حال وزن کم کردن بودند اما با توجه به اطمینانی که از تعویق المپیک داشتم عجله ای برای وزن کم کردن نداشتم.

وی ادامه داد: من احتمال می دهم ممکن است المپیک در سال 2021 نیز برگزار نگردد، ولی به خدا ایمان دارم چراکه او به من یاری کرد پیروزی های زیادی کسب کنم. اکنون شرایط دنیای این است که همه درگیر شیوع ویروس کرونا هستند اما من نسبت به این موضوع عادی هستم و می توانم به کارهایی که قرار بود بعد از المپیک انجام دهم برسم.

چونایف در خصوص پیش بینی هایی که انجام می دهد گفت: من از بچگی موارد زیادی از این دست داشته ام و آنچه احساس می کردم اتفاق می افتاد.

وی در انتها در خصوص اینکه سال جاری در مسابقه ای حضور خواهد یافت، گفت: فکر نمی کنم سال جاری هیچ مسابقه ای برگزار گردد. در حال حاضر که در قرنطینه هستیم و باید منتظر بمانیم که همه چیز فروکش کند و یک تقویم جدید از سوی اتحادیه دنیای کشتی داده گردد. غیر واقعی است اگر بخواهیم به این نتیجه برسیم که ویروس کرونا به طور همزمان در تمامی کشورها از بین برود و به نظر من بعد از این ویروس چیزهای زیادی تغییر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 694

به "المپیک در سال 2021 هم برگزار نمی گردد، به من می گفتند دیوانه هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک در سال 2021 هم برگزار نمی گردد، به من می گفتند دیوانه هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید