اکیپ: راکیتیچ و توبیدو با انتقال شان به پاری سن ژرمن موافقت کردند، بازگشت نیمار به نوکمپ به شرط بله دریافت از دمبله

به گزارش دنیای راه راه، نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده دو تن از سه بازیکنی که بارسلونا برای معاوضه با نیمار مدنظر دارد به این جابجایی چراغ سبز نشان داده اند.

اکیپ: راکیتیچ و توبیدو با انتقال شان به پاری سن ژرمن موافقت کردند، بازگشت نیمار به نوکمپ به شرط بله دریافت از دمبله

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، ایوان راکیتیچ و ژان کلر توبیدو به باشگاه بارسلونا برای پیوستن به پاری سن ژرمن چراغ سبز نشان داده اند اما هنوز عثمان دمبله، بازیکن اصلی که طرف فرانسوی برای رضایت دادن به بازگشت نیمار به نوکمپ می خواهد، حاضر نشده به پاریس برود.

بعد از رد درخواست پاری سن ژرمن برای فروش نقدی نیمار، بارسلونا همچنان به دنبال فرمولی برای متقاعد کردن این باشگاه برای رضایت دادن به معاوضه بازیکن است و سه بازیکن هم به قهرمان لوشامپیونه پیشنهاد داده که دو تای آنها راضی شده اند به پارک دو پرنس بروند اما مهمترین آنها هنوز پاسخ مثبت نداده است.

این در حالی بوده که توماس توخل سرمربی PSG که در بوروسیا دورتموند هم سرمربی دمبله بود، در چند روز اخیر مستقیماً با این بازیکن فرانسوی صحبت هایی داشته تا او را متقاعد کند به شاگردان این مرد آلمانی ملحق گردد.

بازار جابجایی فوتبال اروپا دو روز دیگر به خاتمه می رسد و به نظر می رسد که اگر توخل نتواند دمبله را برای رفتن به پاریس متقاعد کند، نیمار سومین فصل حضورش در فرانسه را هم تجربه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 10

به "اکیپ: راکیتیچ و توبیدو با انتقال شان به پاری سن ژرمن موافقت کردند، بازگشت نیمار به نوکمپ به شرط بله دریافت از دمبله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکیپ: راکیتیچ و توبیدو با انتقال شان به پاری سن ژرمن موافقت کردند، بازگشت نیمار به نوکمپ به شرط بله دریافت از دمبله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید