تور ایتالیا: ایموبیله از لیست ملی پوشان ایتالیا خط خورد

به گزارش دنیای راه راه، مهاجم لاتزیو نمی تواند تیم ملی ایتالیا را در دو بازی پایانی اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 همراهی کند.

تور ایتالیا: ایموبیله از لیست ملی پوشان ایتالیا خط خورد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، چیرو ایموبیله مهاجم تیم فوتبال یوونتوس به لیست بلندبالای بازیکنانی اضافه شد که به علت مصدومیت نمی توانند تیم ملی ایتالیا را در بازی مقابل سوئیس و ایرلند شمالی همراهی نمایند.

ایموبیله روز گذشته (سه شنبه) در جریان تمرینات ملی پوشان ایتالیا از ناحیه عضله پشت ساق پا آسیب دید و به همین علت مجبور به ترک اردوی آتزوری شد. در پی این اتفاق روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا از جانلوکا اسکاماکا مهاجم 22 ساله ساسولو دعوت به عمل آورده است.

انتظار می رفت ایموبیله مهاجم نوک ایتالیا در مصاف خانگی آدینه شب برابر سوئیس و پس از آن نبرد خارج از خانه دوشنبه هفته آینده برابر ایرلندشمالی باشد اما غیبت او می تواند باعث منصرف شدن مانچو از استفاده اجرای سیستم 3-3-4 گردد.

در همین حال نیکولو بارلا، هافبک اینتر که در جریان دربی میلان در روز یکشنبه هفته جاری از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، به صورت انفرادی تمریناتش را در کمپ تیم ملی ایتالیا انجام داد تا شاید فرصت حضور در بازی مهم آتزوری مقابل همسایه شمالی اش را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1606

به "تور ایتالیا: ایموبیله از لیست ملی پوشان ایتالیا خط خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ایموبیله از لیست ملی پوشان ایتالیا خط خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید