با اعتماد به نفس بالا در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر می شویم

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا روز گذشته برگزار و تیم ایران در گروه سوم با کشورهای هند، عربستان و استرالیا هم گروه شد.

با اعتماد به نفس بالا در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر می شویم

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از قرعه کشی رقابت های هندبال قهرمانی آسیا و همگروه شدن ایران با عربستان میزبان، استرالیا و هند گفت: از قلم نیاندازید هیچ حریفی در گروه ما ساده نیست، اما بازی با عربستان میزبان می تواند ادامه جهت و سرنوشت ما را در این رویداد معین کند.

وی ادامه داد: از استرالیا و هند اطلاعات دقیقی ندارم اما این به معنا نیست که کار ساده ای در برابر این دو تیم داریم. در رقابت های قهرمانی آسیا هیچکدام از ملاقاتهای ما ساده نیست و برای رسیدن به پیروزیت کار سختی در پیش داریم.

سرمربی خارجی تیم ملی اعلام نمود: من برای تمامی حریفان احترام قائل هستم و این احترام باید به بازیکنانم منتقل گردد تا خود را در هیچ کدام از ملاقاتها از پیش برنده ندانند و تاکید می کنم که مبارزه مقابل هیچ تیمی برای من و بازیکنانم تفاوتی ندارد.

فرناندز با بیان اینکه بررسی رقیبان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را دنبال می نماید، توضیح داد: حضور در رقابت های تدارکاتی قطر برای کسب یک شناخت نسبتی مناسب بود اما پیروزی مقابل عربستان در یک تورنمنت محبت آمیز نباید ما را گمراه کند. هر یک از ملاقاتهای ما در رقابت های قهرمانی آسیا سرنوشت ساز است اما باور دارم تیمم می تواند در رقابت های قهرمانی دنیا حضور پیدا کند هرچند که جهت بسیار سختی در پیش داریم.

وی در خصوص پیش بینی خود در خصوص کسب جواز حضور در رقابت های قهرمانی دنیا نیز گفت: پیش بینی سخت است و نمی توانم بگویم چند درصد شانس حضور در رقابت های قهرمانی دنیا را داریم، اما می توانم بگویم تیمم 100 درصد اعتماد به نفس دارد زیرا بازیکنانم جنگجو هستند و تا آخرین لحظات هر بازی می جنگند.

فرناندز در خصوص اعلام لیست نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی نیز گفت: لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از سرانجام مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال اعلام می گردد. ما در اردوی پیش رو 22 بازیکن را دعوت خواهیم کرد اما در نهایت 18 بازیکن به تورنمنت تدارکاتی رومانی اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: امیدوارم تا سرانجام مرحله چهارم لیگ بازیکنی مصدوم نگردد و البته امیدوارم مصدومیت سجاد استکی نیز به زودی رفع گردد. پس از تورنمنت رومانی حضور در تورنمنت اسپانیا را در برنامه داریم و در نهایت می توانم بگویم شاکله اصلی تیمی که به تورنمنت اسپانیا می رود، راهی رقابت های قهرمانی آسیا در عربستان می گردد.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور تیم ملی بانوان ایران در رقابت های قهرمانی دنیا در اسپانیا اشاره نمود و گفت: حضور بانوان ایران در رقابت های قهرمانی دنیا خود یک پیروزیت بزرگ است و نکته ای که توجه من را در دو ملاقات اخیر تیم ملی بانوان ایران به خود جلب کرد جنگندگی آنها در مصاف با رومانی و نروژ بود و اینکه آنها از جان مایه می گذارند.

وی ادامه داد: معمولاً بازیکنان تیمی که با اختلاف بازی را واگذار می نماید، در طول بازی دیگر کوششی نمی نمایند و روحیه خود را از دست می دهند اما بانوان ایران از دقیقه یک تا سرانجام بازی به کوشش خود ادامه می دهند و این ذهنیت می تواند برای تیم ملی مردان نیز یک الگو باشد.

فرناندز با اشاره به اینکه در این چند روز که رسانه ها را دنبال کردم، نکته قابل توجه برای من، ذهنیت کوشش و جنگندگی بالای بازیکنان ایران بود گفت: وقتی پس از رقابت با یکی از پیروز ترین تیم های ملی هندبال در دنیا یعنی نروژ، یک بازیکن از ایران به عنوان برترین بازیکن انتخاب می گردد نشان دهنده این ذهنیت است و این امر نشانه خوبی برای پیشرفت در سال های آینده است و امیدوارم پیروزیت تیم ملی مردان در عربستان کامل نماینده پیروزیت بانوان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1649

به "با اعتماد به نفس بالا در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اعتماد به نفس بالا در رقابت های قهرمانی آسیا حاضر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید