آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در مجلس از سر گرفته می گردد، نخستین جلسه شروع آنالیز طرح غیرعلنی است

به گزارش دنیای راه راه، سخنگوی کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: آنالیز طرح امروز در کمیسیون مشترک ویژه از سر گرفته می گردد اما این جلسه غیرعلنی است.

آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در مجلس از سر گرفته می گردد، نخستین جلسه شروع آنالیز طرح غیرعلنی است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، اوایل دی ماه بود که در آخرین جلسه کمیسیون ویژه آنالیز طرح حمایت، اعضای این کمیسیون با ارائه مهلت 20 روزه برای آنالیز طرح موافقت کردند و کارگروه مشترکی برای اعمال پیشنهادهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز ملی فضای مجازی، کمیسیون مشترک آنالیز طرح و مرکز پژوهش های مجلس در طرح تشکیل شد.

اکنون این فرصت به انتها رسیده است.

لطف الله سیاهکلی، سخنگوی کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به انتها آنالیز طرح در کارگروه مشترک و از سر گیری آنالیز طرح در مجلس اظهارداشت: طرح از کارگروه مشترکی که برای انجام کار مشترک تشکیل شده بود به کمیسیون مشترک ویژه بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز جلسه کمیسیون مشترک ویژه آنالیز طرح در مجلس برای از سر گیری آنالیز طرح تشکیل می گردد، گفت: این جلسه غیرعلنی خواهد بود و در آن درباره طرحی که نتیجه کار کارگروه مشترک است، صحبت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1762

به "آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در مجلس از سر گرفته می گردد، نخستین جلسه شروع آنالیز طرح غیرعلنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران در مجلس از سر گرفته می گردد، نخستین جلسه شروع آنالیز طرح غیرعلنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید