تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق

به گزارش دنیای راه راه، بارسلونا در هفته بیست و ششم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به یک پیروزی باارزش رسید.

تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر شاگردان ژژاوی به پایان رسید.

بارسلونا در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و با ارائه یک بازی بدون نقص، علاوه بر کسب یک پیروزی باارزش مقابل حریف سرسختی مثل بیلبائو، پس از پنج بازی بالاخره پیروز به ثبت کلین شیت شدند.

در این دیدار ابتدا اوبامیانگ، مهاجم نو بارسلونا از توپ برگشتی که به تیرک دروازه خورده بود استفاده کرد و در شلوغی محوطه گل نخست بارسا را در دقیقه 37 به ثمر رساند.

گل دوم بارسلونا هم در دقیقه 73 با شوت زیبای عثمان دمبله از زاویه بسته به ثمر رسید تا دو هم تیمی سابق در دورتموند که آمار فوق العاده ای در آن تیم داشتند، پیروز به گل زنی شوند و هواداران بارسلونا را به آینده بهتر خط حمله شان امیدوار کنند.

بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه پیگیری شد تا این که لوک دی یونگ و ممفیس دی پای، دو بازیکن هلندی بارسلونا در دقایق 90 و 94 با پاس گل های عثمان دمبله ضربه سوم و چهارم را به اتلتیک بیلبائو وارد کردند تا یک پیروزی دلچسب برای ژاوی و شاگردانش رقم بخورد.

با این نتیجه بارسلونا 45 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رئال بتیس، به یک قدمی این تیم که در رده سوم جدول رده بندی واقع شده است، رسید. اتلتیک بیلبائو هم با 37 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1763

به "تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید