تغییر تصمیم جابه جایی روستای زیر آب رفته مگران 3

به گزارش دنیای راه راه، فرماندار شوش با اشاره به آخرین وضعیت روستای زیرآب رفته مگران 3 از تغییر تصمیم جابه جایی این روستا اطلاع داد.

تغییر تصمیم جابه جایی روستای زیر آب رفته مگران 3

عدنان غزی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت روستای سیل زده مگران 3 شوش اظهار کرد: در سیلاب خوزستان، روستای مگران 3 از توابع شاوور به صورت صددرصد زیر آب رفت و در پی خسارات سیل، حدود 44 منزل آسیب دیده این روستا تعمیری و 11 منزل نیز احداثی برآورد شدند که باید دوباره ساخته می شدند.

وی گفت: روستای مگران 3 در بستر مسیل رودخانه کرخه قرار گرفته است و پس از وقوع سیل و زیر آب رفتن روستا تصمیم گرفته شد که این روستا جابه جا گردد اما به تازگی این تصمیم تغییر یافته و قرار شده است که به جای جابه جایی روستا، احداث و تعمیرات منازل با ارتفاع سازی در همان موقعیت قبلی انجام گردد.

فرماندار شوش بیان نمود: احداث و تعمیر منازل روستای مگران 3 به وسیله پرداخت وام و تسهیلات دولتی و یاری خیرین در حال اجرا است. در حال حاضر تعمیر 44 واحد مسکونی آسیب دیده این روستا به خاتمه رسیده و اهالی در منازل خود ساکن هستند.

غزی بیان کرد: زیرسازی منازل احداثی نیز در حال اجرا است و صاحبان این منازل در حال ساخت، در حال حاضر در کانکس های کولردار در اطراف روستا زندگی می نمایند. مقرر شده در صورتی که اتفاقی رخ ندهد، احداث این منازل تا قبل از خاتمه سال به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 144

به "تغییر تصمیم جابه جایی روستای زیر آب رفته مگران 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر تصمیم جابه جایی روستای زیر آب رفته مگران 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید