کوشش میلیبند برای جلب توجه اقشار کارگر انگلیس

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: رهبر حزب مخالف کارگر انگلیس در کوشش برای جلب توجه اقشار کارگر این کشور وعده داد در صورت به دست دریافت دولت، حداقل میزان دستمزد پرداختی را افزایش دهد.

کوشش میلیبند برای جلب توجه اقشار کارگر انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایندیپنتدنت، اِد میلیبند رهبر حزب کارگر این کشور در اظهاراتی گفت که دولت تحت رهبری این حزب میزان حداقل دستمزدها را به 8 پوند در ساعت افزایش خواهد داد.

میلبند در مصاحبه با دو روزنامه این کشور در سخنانی گفت که کم درآمدترین کارگران نیز همچون برترین کارآفرینان ثروت آفرینی نموده و بخش تجاری و دولتی این کشور باید به اندازه کافی پاداش زحمات آن ها را بدهند.

وی در مصاحبه با نشریه ساندی میرور گفت: بسیاری از کارگران ایثارگری های بزرگی را از خود نشان می هند اما به خاطر برنامه شکست خورده محافظه کاران، درآمد حاصله را پاداشی درخور برای کار سخت خود نمی بینند، درآمد و ثروت حاصله تنها تعداد کمی از خانواده ها را منتفع می نماید.

میلیبند همچنین طی سخنرانی در کنفرانس سالانه حزب کارگر که از امروز یکشنبه شروع شد وعده های جدید خود را رونمایی کرد.

در حال حاضر حداقل دستمزد در آستانه افزایش 19 درصدی در ماه آینده و رسیدن به مبلغ 6.5 پوند به ازای هر ساعت کار است، محافظه کاران تأکید دارند که این افزایش بیش از میزان تورم است.

اما اِد میلیبند رهبر حزب کارگر انگلیس در مصاحبه با آبزرور گفت که دولت ائتلافی در جلوگیری از کاهش شدید استانداردهای زندگی شکست خورده است.

میلیبند در این مصاحبه اضافه نمود: این امر در خصوص ارزش ها است، این موضوع در خصوص این است این کشور برای میلیون های کارگر این کشور فعالیت ننموده و ما قصد داریم آن را تغییر دهیم.

بر این اساس، قرار است طرح حزب کارگر برای افزایش حداقل دستمزدها در اکتبر سال 2019 مطرح گردد و این میزان را به 8.80 پوند در ساعت افزایش دهد.

این اقدام انگلیس را از نظر میزان حداقل دستمزد هم رده با استرالیا و دیگر کشورهای اروپایی همچون بلژیک و آلمان قرار می دهد اما این میزان همچنان از میزان حداقل دستمزد در فرانسه و نیوزیلند کمتر خواهد بود.

بر اساس آمارهای رسمی در حال حاضر یک میلیون و 386 هزار تن شغل در انگلیس حداقل میزان دستمزد را دریافت می نمایند.

در مقابل سخنگوی حزب محافظه کار با رد وعده های حزب کارگر انگلیس، آن ها را قول هایی توخالی نامید.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 242

به "کوشش میلیبند برای جلب توجه اقشار کارگر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش میلیبند برای جلب توجه اقشار کارگر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید