دلیل خاص ابراهیموویچ برای ترجیح دادن میلان به سایر مشتریانش

به گزارش دنیای راه راه، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان دلیل بازگشتش به این تیم با وجود دریافت پیشنهادهای فراوانی دیگری که داشت را شرح داد.

دلیل خاص ابراهیموویچ برای ترجیح دادن میلان به سایر مشتریانش

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که این هفته برای تجربه دومین دوره حضورش در تیم فوتبال میلان به سن سیرو برگشت، درباره دلیل ترجیح دادن روسونری به سایر تیم هایی که خواستار او بودند را اعلام کرد.

ابراهیموویچ که در سرانجام ماه دسامبر قراردادش با لس آنجلس گلکسی انتها یافت و بازیکن آزاد شد، صبح امروز (آدینه) در مراسم معارفه اش گفت: من از همین حالا انتظارات را احساس می کنم. رابطه ام با طرفداران خوب است. 50 درصد از کاری که ما انجام می دهیم متعلق به آنهاست. وقتی آنها کنارمان باشند، انجام کارها آسان تر می گردد. من آماده ام و امیدوارم که خیلی زود بازی هایم را برای میلان آغاز کنم. بعد از انجام آخرین بازی ام برای گلکسی، مالدینی با من تماس گرفت. ما درباره شرایط من صحبت کردیم و همین طور چند موضوع کلی. در سن 38 سالگی، من نسبت به زمانی که 28 ساله بودم بیشتر پیشنهاد داشتم. من به دنبال افزایش هیجان بودم و می خواستم که دوباره خودم را در اوج ببینم. با بوبان (مدیر ورزشی باشگاه میلان) هم خیلی صحبت کردم و بعد از یک ماه تماس های زیادی با من گرفته شد.

ابراهیموویچ اضافه نمود: انتخاب میلان تصمیم سختی نبود. سال 2012 بدون آنکه تمایل داشته باشم میلان را ترک کردم، اما شرایط آنگونه ایجاب می کرد و از دست من هم کاری ساخته نبود. این میلان بود که بعد از حضورم در بارسلونا شادی را به من برگرداند. من اینجا برگشتم تا خیلی چیزها را ثابت کنم. از بیرون نظاره گر اوضاع تیم بودم. حالا باید بازی به بازی پیش برویم و من هم می دانم که تیم کیفیت لازم را دارد. نتایج ما در این فصل فوق العاده نبوده است، اما این فصل مانند یک ماراتن است نه یک دوی سرعت. من اشتیاقم را برای فوتبال بازی کردن از دست نداده ام. میلان همواره میلان است و تاریخ عوض نمی گردد. این تیم شاید تیم سابق نباشد، اما بعد از رفتن برلوسکونی (مالک پیشین باشگاه) خیلی چیزها عوض شده است. دوست داشتم که بوبان و مالدینی هم کنارم در زمین بازی حضور داشتند. می دانم که گذر زمان نمی گذارد که شما همواره از نظر آمادگی جسمانی در یک سطح باشید، اما اعتمادبه نفس چیزی است که شما می توانید آن را حفظ کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 282

به "دلیل خاص ابراهیموویچ برای ترجیح دادن میلان به سایر مشتریانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل خاص ابراهیموویچ برای ترجیح دادن میلان به سایر مشتریانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید