دو تیم را به بازی های آسیایی و رقابت های جهانی اعزام می کنیم

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی روزهای 26 و 27 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار گردید.

دو تیم را به بازی های آسیایی و رقابت های جهانی اعزام می کنیم

به همین دلیل بهروز حضرتی پور، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و عضو کمیته فنی این رقابت ها گفت: این دومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی جام تختی بود و مرحله اول ما نیز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در زاهدان بود.

وی ادامه داد: از ماحصل این دو مسابقه 6 نفر مجوز حضور در جام تختی را بدست آوردند که همان نفرات اول تا سوم مسابقات بودند و ما برای معین شدن نفر سوم بین نفرات سوم مشترک نیز مسابقه برگزار کردیم.

حضرتی پور توضیح داد: مسابقات انتخابی جام تختی در واقع به منظور این برگزار گردید تا کسانی که نتوانستند در رقابت های قهرمانی کشور مجوز لازم را بدست آوردند شانس خود را در این رقابت ها امتحان نمایند و کشتی گیر مدعی بیرون چرخه نماند.

وی اضافه نمود: این مسابقات بدون مشکل خاصی برگزار گردید و نفرات برتر این مسابقات در جام تختی که اسفند ماه برگزار خواهد شد حضور پیدا خواهند کرد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی توضیح داد: البته در جام تختی اعضای تیم جوانان، امیدها، تیم منتخب ارتش و بعلاوه اعضای تیم ملی بزرگسالان که در مسابقات دنیای نروژ مدال نگرفتند، سهمیه مستقیم دارند و بقیه نفرات از مسابقات زاهدان و مسابقات اخیر انتخاب شده اند.

حضرتی پور در مورد تفاوت این دوره از مسابقات با سال های گذشته گفت: در جام تختی سال قبل به علت شرایط کرونایی هیچ مسابقه ای برگزار نشد و با توجه به شناختی که از کشتی گیران داشتیم و سهمیه هایی که به استان ها داده شده بود کشتی گیران به جام تختی آمدند. اما در این دوره به جز نفرات شاخص مدال آور همه کشتی گیران حضور داشتند و کشتی های بسیار خوبی برگزار و شاهد مسابقات بسیار خوبی بودیم.

وی در خاتمه اعلام نمود: مسابقات بین المللی جام تختی با حضور تمامی نفرات مطرح کشتی فرنگی ایران، بجز کسانی که مدال آور المپیک توکیو، دنیای نروژ و مدال طلای امیدهای دنیا برگزار می گردد. قطعاً کسانی که شایسته باشند به دوبنده تیم ملی خواهند رسید، چراکه همانطور که محمد بنا سرمربی تیم ملی نیز اعلام نمود ما باید با دو تیم ملی به بازی های آسیایی و رقابت های دنیای برویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1691

به "دو تیم را به بازی های آسیایی و رقابت های جهانی اعزام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تیم را به بازی های آسیایی و رقابت های جهانی اعزام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید