برطرف نقاط حادثه خیز به کاهش تصادفات رانندگی یاری می نماید

به گزارش دنیای راه راه، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 250 میلیارد تومان برای جاده های روستایی استان تصویب شده است.

برطرف نقاط حادثه خیز به کاهش تصادفات رانندگی یاری می نماید

غلامعلی حیدری با بیان اینکه برطرف نقاط حادثه خیز به کاهش تصادفات رانندگی یاری می نماید، گفت: در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری 250 میلیارد تومان برای جاده های روستایی استان مصوب شد و مقرر شد قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی در نظر گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران خدمتگزار مردم هستند، گفت: نتایج عملکرد راهداری برای مردم ملموس است و زمانی که رانندگان در محور های مواصلاتی تردد می نمایند، عملکرد این اداره کل را قضاوت می نمایند.

وی با بیان اینکه خط کشی و علایم ایمنی به کاهش تصادفات یاری می نماید، اضافه نمود: روشنایی و خط کشی نخستین احتیاج محور ها است و قبل بارش باید مسائل در حوزه حل شود و هیچ جاده ای نباید بدون خط کشی، علایم و روشنایی باشد.

بیشتر بخوانید

حیدری با بیان اینکه احداث جاده روستایی و آسفالت راه های روستایی در ابتدای انقلاب اسلامی به وسیله جهاد سازندگی انجام می شد، گفت: مردم خاطرات خوبی از عملکرد جهاد سازندگی دارند، انتظارات زیادی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وجود دارد.

وی ادامه داد: جاده روستایی یکی از زیرساخت های مورداحتیاج برای روستاهاست و اگر این کار انجام شود، شاهد کاهش مهاجرت خواهیم بود.

حیدری گفت: مدیران و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید همواره در شهرستان ها و محور های مواصلاتی به صورت میدانی برای حل مسائل حضور داشته باشند و باید جذب اعتبارات از مرکز با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام نقاط چهارمحال و بختیاری به کارگاه راهسازی تبدیل شود، گفت: برای جلوگیری از خسارات سیل باید قبل از شروع بارش لایروبی پل ها، شانه سازی و مسیل ها انجام شود.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1877

به "برطرف نقاط حادثه خیز به کاهش تصادفات رانندگی یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف نقاط حادثه خیز به کاهش تصادفات رانندگی یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید