ستاره آرسنال راهی بارسلونا می گردد؟

به گزارش دنیای راه راه، پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی ارسنال میخواهد در انتها فصل از این تیم جدا گردد.

ستاره آرسنال راهی بارسلونا می گردد؟

با تور اسپانیا تابستان 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از فوریه 2018 که پیر آمریک اوبامیانگ از دورتموند راهی لندن شد، این ستاره گابنی پیروز به زدن 45 گل شده و در این فاصله زمانی هیچ بازیکنی در لیگ برتر در امر گلزنی به اندازه او پیروز نبوده است، اما درخشش فوق العاده این مهاجم 29 ساله نیز تاثیر چندانی در نتایج آرسنال نداشته است.

نشریه میرر مدعی شد با توجه به ناکامی های اخیر آرسنال و شانس نه چندان زیاد توپچی ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، پیر آمریک اوبامیانگ میخواهد در خاتمه فصل از این تیم جدا گردد و این موضوع را به گوش مدیران و کادر فنی آرسنال نیز رسانده است.

نشریه میرر در ادامه فاش کرد که بارسلونا علاقمند به خرید اوبامیانگ بوده و در صورت امکان برای انتقال این بازیکن در تابستان پیش رو اقدام خواهد نمود. بارسلونا به دنبال تقویت خط حمله خود و یافتن جانشینی برای لوییس سوارز است و به غیر از پیر آمریک اوبامیانگ، اخیرا بارها نام لائوتارو مارتینز، گلزن 22 ساله اینتر نیز مطرح شده است.

اما در صورت انتقال لائوتارو به نوکمپ، آنگاه اینتر برای خرید پیر آمریک اوبامیانگ در تابستان پیش رو اقدام نموده و ستاره گابنی را به عنوان جانشین لائوتارو جذب خواهد نمود. به هر ترتیب به نظر می رسد نتایج ضعیف آرسنال و عدم توفیق در کسب سهمیه لیگ قهرمانان، باعث شده اوبامیانگ تصمیم به جدایی بگیرد و به نظر می رسد او در اجرایی کردن تصمیم خود مصمم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 340

به "ستاره آرسنال راهی بارسلونا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره آرسنال راهی بارسلونا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید