ستاره منچسترسیتی قسر در رفت!

به گزارش دنیای راه راه، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی بعد از جنجال دیشب محروم نخواهد شد.

ستاره منچسترسیتی قسر در رفت!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرخیو آگوئرو به علت مصدومیت در حدود چهار ماه قادر به همراهی منچسترسیتی نبود و حالا بازگشت اخیر او جنجال ساز شده است. این مهاجم باتجربه و آرژانتینی دیشب و برای اعتراص به تصمیم شان ماسی، کمک داور زن بازی تیمش مقابل آرسنال دست روی شانه او گذاشت و این حرکت با اعتراضات زیادی روبرو شد.

بسکمک رفتار سرخیو آگوئرو را خارج از عرف و اشتباه دانسته و حتی خواهان محرومیت برای این ستاره 32 ساله شدند. اما نشریه گاردین در گزارشی مدعی شد اتحادیه فوتبال انگلیس چنین تصمیمی ندارد و سرخیو آگوئرو به علت دست گذاشتن روی سانه شان ماسی جریمه یا محروم نخواهد شد.

این حرکت از سوی کمیته انضباطی لیگ برتر دست درازی یا توهین قلمداد نشده و به همین علت شایعات در مورد احتمال محرومیت سرخیو آگوئرو صحت ندارد. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بلافاصله بعد از اتمام بازی دیشب به دفاع از مهاجم تیمش پرداخته و سرخیو آگوئرو را یکی از بهترین انسان هایی توصیف کرد که تا به حال در طول زندگی اش دیده است. این در حالیست که بسکمک از کاربران در شبکه های احتماعی نظری متفاوت از گواردیولا در مورد سرخیو آگوئرو داشته و او را مورد شماتت قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 994

به "ستاره منچسترسیتی قسر در رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره منچسترسیتی قسر در رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید