نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن

به گزارش دنیای راه راه، در نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن این فضای وسیع و یکسره خانه، با عناصری پر شده که در هر خانه برزیلی مدرن و لوکسی یافت می گردد. عناصری مانند: وسایل مسی، روکش های چوبی پهن و مبلمان عظیم و سفارشی چرمی. در ارتباط بودن با محیط اطراف و اشکال سبک و شفاف، خصوصیت به یاد ماندنی این خانه است.

نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن

جهت دریافت خدمات فضای داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عادت همیشگی این طراح به ساخت خانه های عظیم و یکسره از فلز، شیشه و چوب و اتصال آن ها به محوطه بیرونی و احتیاج مبرم صاحبخانه به داشتن سقف مرتفع و فضایی دلباز و روان، دست به دست هم داده و این ساختمان را به وجود آورده.

این نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن از مواد و مصالح خام و خالصی مانند بتن، فولاد تقویت شده، شیشه، چوب و گرانیت ساخته شده. تعداد این بناها برای برآورده کردن احتیاجهای اساسی صاحبخانه ضروری بود. برخی از این محل های گذار مثل تراس ها، محوطه استخر و آتریوم شیشه ای زیبا، فضای داخل خانه و باغچه ها را به هم متصل می نمایند.

رنگبندی این نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن ادغامی از رنگ های طبیعی مواد به کار رفته است. بازتابی از رنگ کاراملی و طلایی چوب، روی سطوح چرمی مبلمان و وسایل مسی دیده می گردد. انواع مختلف طوسی که رنگ بتن و فولاد است، در نقاط مختلف خانه به کار رفته و شکوه و پختگی خاصی به این مجموعه داده. رنگ مشکی هم در نقش عناصر تاکیدی و جزئیات مبلمان حضور پیدا نموده. در نشیمن اصلی از پرداخت های ساده استفاده شده تا عناصر اصلی مثل روکش های چوبی، کفپوش های براق و چراغ های زیبای این اتاق به راحتی خودنمایی نمایند.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 625

به "نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه کشی و طراحی ویلای مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید