چرا بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می شوند؟

به گزارش دنیای راه راه، آیا عاشق دیگری شدن خیانت محسوب می گردد؟ برای آنکه مفهوم خیانت را بهتر درک نموده و از آسیب ها جلوگیری کنید با ما همراه باشید.

چرا بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می شوند؟

عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج یکی از دلایل خیانت یا تصمیم به طلاق در میان زوجین است. با این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

افرادی که بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می شوند، احساسات متضاد گوناگونی را در درون خود تجربه می کنند. آن ها با وجود تجربه عشق اغلب درگیر احساس گناه، نگرانی یا نفرت از خود می شوند.

نداشتن دوران عقد و عدم تجربه دوران عاشقی

آنالیز ها نشان می دهد افرادی که دوران نامزدی یا عقد مناسبی را تجربه ننموده اند و در حقیقت نتوانسته اند با همسرشان عشق و عاشقی کافی را در فرایند ازدواج تجربه کنند، بیش از سایر افرادی که چنین تجربه ای دارند در برابر خیانت یا عاشق شدن آسیب پذیر هستند. به همین دلیل بسیار مهم است که برای دوران نامزدی یا عقد و کیفیت آن اهمیت قائل شوید و کوشش نمایید این دوران را برای یکدیگر خاطره انگیز کنید.

ارضا نشدن نیازهای عاطفی از دلایل عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

ارضا نشدن نیازهای عاطفی در ارتباط با همسر باعث می گردد که فرد همیشه سطحی از محرومیت هیجانی را تجربه کند. در واقع نداشتن صمیمت عاطفی با همسر در بسیاری از موارد منجر به این می گردد که فرد منبع کسب امنیت و آرامش خود را در جایی بیرون از کانون خانواده جست و جو کند و همین امر در بیشتر موارد زمینه خیانت یا تجربه احساس عشق و علاقه به فردی غیر از همسر را به وجود می آورد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب مردان تنها به 6 علت زن دوم می گیرند سر بزنید.

داشتن روابط گسترده و بدون مرز با جنس مخالف

تعهد در زندگی مشترک امری نیست که یک شبه و با خوانده شدن خطبه عقد به یکباره در طرفین ایجاد گردد. بلکه دستیابی به این ویژگی رفتاری نیازمند تمرین و رعایت بعضی اصول است. افرادی که در ارتباط با جنس مخالف هیچ حد و مرزی برای خود قائل نمی شوند و نمی توانند روابط صمیمانه با همسر را از سایر روابط محبت آمیز یا کاری با اعضای جنس مخالف تفکیک کنند، بیش از دیگران امکان دارد که در داستان های عاشقانه بعد از ازدواج گرفتار شوند.

داشتن تعارضات شدید و حل نشده از دلایل عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

در رابطه زناشویی بسیار مهم است که زن و مرد بتوانند اختلافات خود را به موقع و به شیوه درست حل کنند. زوجینی که بیشترا از گفت و گو اجتناب می کنند و اجازه می دهند که اختلافات روی هم انباشته شوند، نوعی فاصله عاطفی را به مرور زمان میان خود پدید می آورند که این امر می تواند هر یک از طرفین را نسبت به رابطه زناشویی دلسرد نموده و به روابط دیگری بکشاند که در آن احساس امنیت و آرامش بیشتری وجود دارد.

منبع: سایت هنر زندگی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این کارها همسرتان هرگز به شما خیانت نمی کند را بخوانید.18منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1926

به "چرا بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید