کولاکوویچ: برابر روسیه خوب نبودیم، باید نگاه مان رو به جلو باشد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال از امروز سه شنبه 9 مهرماه با حضور تیم های ایران، روسیه، مصر، کانادا، استرالیا، برزیل، آمریکا، تونس، آرژانتین، ژاپن، ایتالیا و لهستان به میزبانی ژاپن شروع شد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین گام رقابت ها از ساعت 8:30 مقابل تیم روسیه، پرافتخارترین تیم جام صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

کولاکوویچ: برابر روسیه خوب نبودیم، باید نگاه مان رو به جلو باشد

ایگور کولاکوویچ پس از شکست 3 بر یک مقابل روسیه گفت: ما امروز نمایش خیلی خوبی نداشتیم. مخصوصا در ست های اول و دوم، خوب کار نکردیم و در این دو ست از انرژی لازم برخوردار نبودیم. تیم روسیه در دفاع و سرویس بهتر از ما عمل کرد. در ست سوم نمایش خوبی داشتیم و در یک بازی نزدیک پیروز شدیم. در ست چهارم، فرصت پیروزی داشتیم اما در اواخر این ست نتوانستیم پیروز عمل کنیم و در امتیاز 22 بر 20 که امتیاز مشخص کننده بود روسیه پیروز عمل کرد و آن ها را پیش انداخت. بعد از آن امتیاز، قدرت و استحکام لازم برای نبرد با روسیه را از دست دادیم.

وی اضافه نمود: ما باید نگاهمان رو به جلو باشد. تمرکز خود را باید روی بازی های بعدی بگذاریم و فردا به مصاف مصر خواهیم رفت. باید این شکست مقابل روسیه را فراموش کنیم و به آینده نگاه کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 119

به "کولاکوویچ: برابر روسیه خوب نبودیم، باید نگاه مان رو به جلو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: برابر روسیه خوب نبودیم، باید نگاه مان رو به جلو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید