آپارتمانی با یک سرسره: تحقق رویای کودکی

به گزارش دنیای راه راه، بله درست خواندید! آپارتمانی با یک سرسره. فانتزی کودکی شما به واقعیت پیوست و اهمیتی ندارد که حالا شما چند سال دارید!

این آپارتمان که در اوکراین واقع شده است درواقع ساختمانی به جامانده از سال 1917 است و صاحبانش می خواستند دو طبقه آن را جوری به هم مرتبط نمایند که مهمانان از دیدنش شگفت زده شوند؛ برای همین منظور استودیوی Ki Design سرسره ای برای آن ها طراحی کرد.

آپارتمانی با یک سرسره: تحقق رویای کودکی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این ساختمان احتیاج به یک بازسازی و سازماندهی اساسی داشت. آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری در طبقه همکف قرار داده شد و در عین حال اتاق های مجزایی برای بچه ها در آینده در نظر گرفته شد.

راه پله ای که در ساختمان قدیمی بود برداشته شد تا ارتباط مستقیم بین فضاهای جدید ایجاد گردد. برای پرکردن دیوار خالی باقی مانده نیز باغچه ای عمودی در مقابل آشپزخانه ساخته شد.

در طبقه بالا نیز اتاق مهمان و اتاق خواب اصلی که دارای سرویس بهداشتی خصوصی و اتاق رخت کن بود نهاده شد.

در فضاهای داخلی از رنگ های خنثی استفاده شد؛ سفید گرم، طوسی روشن و چوب بلوط با رنگ طبیعی. هم چنین وجود پنجره های دیواری و سقفی فراوان در این خانه، احتیاج به نور طبیعی در طول روز را به راحتی حل کرد.

برای معین محل قرارگیری سرسره، طراحان کمی به مشکل برخوردند، اما درنهایت با چندیدن آزمایش و ساختن ماکت هایی در اندازه واقعی، محل مناسب را پیدا کردند، قسمت بالایی آن در راهروی اصلی نهاده شد و قسمت پایینی آن در اتاق نشیمن.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 403

به "آپارتمانی با یک سرسره: تحقق رویای کودکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمانی با یک سرسره: تحقق رویای کودکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید