تور برزیل: اتلتیکو مینیرو پس از 50 سال قهرمان برزیل شد

به گزارش دنیای راه راه، شاگردان کوکا در فاصله دو هفته مانده به سرانجام رقابت های فصل جاری مسابقات سری A برزیل دست به کار بزرگی زدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

تور برزیل: اتلتیکو مینیرو پس از 50 سال قهرمان برزیل شد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته سی وششم مسابقات فوتبال سری A برزیل، بامداد امروز (آدینه - به وقت تهران)، تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیداری خارج از خانه در حالی که تا دقیقه 73 با نتیجه 2 بر صفر از میزبانش باهیا عقب بود، در ادامه با گل های هالک (73 - پنالتی) و کِنو (74 و 77) پیروز شد به پیروزی 3 بر 2 برسد و قهرمان زودهنگام این رقابت ها لقب بگیرد. الکسی استیوال ملقب به کوکا که راهنمایی اتلتیکو مینیرو را برعهده دارد، به همراه شاگردانش دست به کار بزرگی زدند و این تیم را پس از 50 سال به قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی برزیل رساندند.

اتلتیکو مینیرو در حالی به یاری بازیکنانی همانند هالک و دیه گو کاستا برای دومین بار قهرمان برزیل شد که آخرین قهرمانی اش در سطح اول فوتبال باشگاهی برزیل به سال 1971 بازمی گشت. طرفداران این تیم که از قهرمانی تیم محبوب شان به وجد آمده بود تمام طول شب (به وقت برزیل) در خیابان های بلوهوریزونته به جشن و پایکوبی پرداختند.

اتلتیکو مینیرو در فاصله دو هفته مانده به سرانجام رقابت های فصل جاری سری A برزیل با 81 امتیاز صدرنشین این رقابت هاست و تیم های فلامنگو، پالمیراس و کورینتیانس به ترتیب با 70، 62 و 56 امتیاز در رتبه های بعدی ایستاده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1611

به "تور برزیل: اتلتیکو مینیرو پس از 50 سال قهرمان برزیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: اتلتیکو مینیرو پس از 50 سال قهرمان برزیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید