احتمال معاوضه عظیم بین اینتر و بارسلونا

به گزارش دنیای راه راه، باشگاه اینتر با توجه به جدایی احتمال مارتینس به دنبال جذب هافبک آبی اناری ها است.

احتمال معاوضه عظیم بین اینتر و بارسلونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، احتمال معاوضه عظیم بین بارسلونا و اینتر در تابستان زیاد است. لاوتارو مارتینس مهاجم آماده آرژانتینی اینتر مورد توجه بارسلونا نهاده شده و احتمال حضور او در آبی اناری ها زیاد است.

اینتر نمی خواهد که به راحتی این مهاجم آماده خود را از دست دهد. اسپورت نوشت که در صورت جدایی مارتینس از اینتر احتمال حضور کوتینیو در نرآتزوری قوت خواهد گرفت.

فیلیپ کوتینیو پیش از این از سال 2008 تا 2013 در اینتر بازی کرد و بعد از آن بود که راهی لیگ برتر انگلیس شد و توانست با لیورپول بهترین روزهای فوتبالی اش را رقم بزند.

این هافبک برزیلی بعد از درخشش در لیورپول بود که مورد توجه آبی اناری ها نهاده شد و رسما به بارسلونا پیوست اما هرگز نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند و بعد از یک فصل و نیم راهی بایرن مونیخ شد.

قرارداد کوتینیو با بایرن مونیخ یک فصل و به صورت قرضی است. پیش از این رسانه های آلمانی تاکید کردند که کوتینیو نتوانسته که در بایرن انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر قراردادش تمدید نخواهد شد و به بارسلونا برمی شود.

بسیار بعید است که کوتینیو در بارسلونا هم بماند و باید دید که آیا او به اینتر برمی شود یا ترجیح خواهد داد که بازهم در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. بارسلونا رقم فروش این هافبک برزیلی را 120 میلیون یورو اعلام نمود و این باعث شده تا هر تیمی نتواند او را جذب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 592

به "احتمال معاوضه عظیم بین اینتر و بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال معاوضه عظیم بین اینتر و بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید