اشتباه رایج در دکوراسیون خانه های ایرانی

به گزارش دنیای راه راه، در راهروی ورودی از جاکفشی و کمد بزرگ استفاده نکنید، زیرا جای زیادی می گیرد و فضای ورودی را نازیبا می نماید. بهتر است در راهروی ورودی، جاکفشی و کمدی جمع و جور با درِ کشویی قرار دهید و وسایل تزیینی روی قفسه آن بگذارید.

اشتباه رایج در دکوراسیون خانه های ایرانی

ورودی منزل شما حرف های زیادی برای گفتن دارد و ذهنیت افراد را هنگام ورود به خانه شکل می دهد. اهمیت این فضا کمتر از سایر قسمت های خانه نیست، به همین علت ضروری است ورودی منزل را همواره تمیز و مرتب نگهداری کرد.

خانم ها معمولا دقت و حساسیت زیادی روی این مسائل دارند. برای تزیین ورودی منزل ایده های مختلفی وجود دارد، اما انجام بعضی کار ها نه تنها سبب زیبایی ورودی منزل شما نمی گردد بلکه نتیجه عکس خواهد داشت. اشتباهاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

استفاده از آینه سبب بزرگ تر و دلبازتر شدن فضای ورودی می گردد. بهتر است آینه کنار در باشد و نه در روبه روی در قرار گیرد. فضای ورودی در بسیاری از خانه ها کوچک است، شما می توانید با نصب یک آینه فضای ورودی را بزرگ تر و روشنایی را بیشتر کنید.

نورپردازی درست و اصولی، راهرو و ورودی را مجذوب کننده تر می نماید. استفاده از یک لوستر ساده و زیبا با تم نور گرم علاوه بر زیبایی، نور راهروی ورودی را تامین می نماید. اگر راهروی ورودی دارای فضایی تاریک و دلگیر باشد، باعث می گردد تا احساسات منفی در مکان جریان یابد.

در راهروی ورودی از جاکفشی و کمد بزرگ استفاده نکنید، زیرا جای زیادی می گیرد و فضای ورودی را نازیبا می نماید. بهتر است در راهروی ورودی، جاکفشی و کمدی جمع و جور با درِ کشویی قرار دهید و وسایل تزیینی روی قفسه آن بگذارید.

اگر ورودی شما کوچک است، به جای قرار دادن میز کنسول و قفسه که جای زیادی اشغال می نماید، برای دکوراسیون ورودی های کوچکی که یک راهروی کم عرض دارند از یک طاقچه باریک بهره ببرید.

ورودی اصلی خانه، اولین بخشی از خانه است که دیده می گردد، پس از رنگ های تیره برای ورودی خانه استفاده نکنید، زیرا این مکان به فضایی دلگیر و تاریک تبدیل می گردد. بهتر است برای طراحی این مکان از رنگ های زنده و درخشان استفاده گردد.

بعضی از افراد برای طراحی راهروی ورودی منزل خود از گل های مصنوعی یاری می گیرند، اما بهتر است از گلدان های طبیعی برای این بخش از خانه بهره ببرید تا علاوه بر زیبایی حس طراوت و شادابی و انرژی مثبت را به این بخش از خانه منتقل کنید. اگر در ورودی فضای کافی وجود دارد، حتما چندین گلدان را به دیوار نصب کنید.

منبع: خراسان

منبع: فرادید
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1848

به "اشتباه رایج در دکوراسیون خانه های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه رایج در دکوراسیون خانه های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید