افزایش پلکانی دما در قزوین

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا اوایل هفته آینده جو منطقه پایدار است و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود؛ همچنین به لحاظ دمایی نیز فرایند افزایش دما به طور پلکانی را تا سرانجام هفته شاهد خواهیم بود.

افزایش پلکانی دما در قزوین

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تا اوایل هفته آینده جو منطقه پایدار است و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود و تنها برای امشب با گذر موج ضعیف از منطقه افزایش ابر و در ارتفاعات استان بارش خفیف و پراکنده باران پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: تا انتها هفته جریانات در طول روز جنوبی و در طول شب شمالی خواهد بود بر همین اساس روزها هوای گرم و شب ها هوای خنکی را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: روز آدینه در بعضی ساعات سرعت وزش بادهای جنوبی نسبتاً شدید خواهد بود و به لحاظ دمایی نیز به طور پلکانی تا انتها هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بهروزی با اعلام اینکه شب گذشته شهرهای رازمیان، سیردان و معلم کلایه بارش خفیف و پراکنده داشتند، گفت: طی 24 ساعت گذشته آوج با 10 و بوئین زهرا با 34 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند و دمای قزوین نیز بین 16 و 32 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 776

به "افزایش پلکانی دما در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پلکانی دما در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید