بی خانمانی که مدل شد

به گزارش دنیای راه راه، مرد بی خانمان برزیلی پس از رفتن به آرایشگاه و انتشار تصاویرش تبدیل به مرد جذابی شد و توانست پس از 10 سال خانواده اش را ملاقات کند.

بی خانمانی که مدل شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، جواو کوئلیو گویمارس 45 ساله برای ده سال خانه و خانواده اش را به خاطر فقر ترک کرده بود و پس از ده سال با انتشار تصاویرش خانواده وی پیروز به پیدا کردنش شدند.

به گفته خواهر و مادر جواو آین اتفاق یک معجزه بود زیرا در تمام این سالها آنها و پلیس تصویر می کردند که او مرده و هیچ ردی از وی پیدا نکرده بودند.

به گفته جوا صاحب یک مغازه لباس مردانه و کارمندان اش از وی درخواست کرده بودند تا ریش ها و موهایش را تراشیده و لباس مرتبی بپوشد او نیز به توصیه آنها عمل کرده و صاحب مغازه از او عکس های زیبایی گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده و همین موضوع سبب شد تا خانواده اش دوباره او را پیدا کنند.

صاحب مغازه لباس مردانه در این باره گفت: من و هم کارانم تصمیم گرفتیم او را تمیز کرده و لباس های جدیدی بر تنش کنیم همه کارها دو ساعت زمان برد اما نتیجه غافلگیر کننده بود جوا تبدیل به مدلی جذاب شده و همه ما را شگفت زده کرده بود به همین دلیل تصاویرش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتیم. الان زمان کریسمس است و هدف ما در ابتدا این بود که نشان دهیم با کمترین چیزها می توان تحولی بزرگ بوجود آورد اما با انتشار تصاویر جوا مادر و خواهر وی پس از ده سال بی خبری متوجه شدند که او زنده است و او را پیدا کردند. اما با وجودی که خانواده جوا خواهان بازگشت وی به خانه شدند او درخواستشان را نپذیرفت و گفت زندگی به شکل یک بی خانمان برایش آزادی است .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1128

به "بی خانمانی که مدل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خانمانی که مدل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید