تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه آزاد دزفول و دیلیمای فیلیپین امضا شد

به گزارش دنیای راه راه، تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه آزاد دزفول و دیلیمای فیلیپین به منظور انجام تحقیقات مشترک به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه آزاد دزفول و دیلیمای فیلیپین امضا شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد دزفول در مراسم امضای تفاهم نامه بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه دیلیمای فیلیپین، گفت: دانشگاه آزاد دزفول با سه مرکز تحقیقات مواد و انرژی، تولید محصولات سالم و ارگانیک و باستان شناسی و توریسم یکی از دانشگاه های پیشرو در استان خوزستان است. با تور فیلیپین همراه شوید و از مراکز دانشگاهی این کشور دیدن کنید.

افروس با اشاره به آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته دانشگاه آزاد دزفول افزود: با توجه به اینکه حدود 160 هکتار از محدوده باستانی ایوان کرخه اولین دانشگاه جهان (جندی شاپور) در اختیار این دانشگاه است، می توان در زمینه باستان شناسی، اکتشافات و تحقیقات همکاری های جدیدی را با استادان دانشگاه فیلیپین انجام داد.

در این جلسه، تفاهم نامه مشترکی بین دو دانشگاه با حضور علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد دزفول و برنادت، رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دیلیمای فیلیپین به نمایندگی از این دانشگاه در راستای تبادل استادان، کارمندان و دانشجویان، فعالیت های پژوهشی و انتشارات مشترک، شرکت در سمینار ها و نشست های دانشگاهی، تبادل مطالب و سایر اطلاعات دانشگاهی، برنامه های علمی خاص کوتاه مدت به امضاء رسید و هر گونه فعالیت مشترک آینده منوط به برگزاری جلسه مشترک به انضمام این تفاهم نامه خواهد بود.

در خاتمه این جلسه استادان دانشگاه دیلیمای فیلیپین از دانشکده های پرستادی، فنی و مهندسی و فضا های آزمایشگاهی و کتابخانه و سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دزفول بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 186

به "تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه آزاد دزفول و دیلیمای فیلیپین امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه آزاد دزفول و دیلیمای فیلیپین امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید