ثبت نام 37 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی در سومین روز

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام 37 نفر در سومین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در 10 حوزه انتخابیه اطلاع داد و گفت: از مجموع این افراد 36 نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

ثبت نام 37 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی در سومین روز

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

علی مصطفوی امروز 12 آذرماه در سومین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در جمع اصحاب رسانه گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در سومین روز، دو نفر دارای مدرک لیسانس، 30 نفر کارشناسی ارشد و 5 نفر دکتری هستند.

وی ادامه داد: از این افراد 7 نفر فرهنگی، 4 نفر استاد دانشگاه، 14 نفر کارمند، 4 نفر بازنشسته، 12 نفر شغل آزاد، یک نفر وکیل و 5 نفر نیز سایر مشاغل را عهده دار هستند.

مصطفوی با بیان اینکه 24 درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و 3 درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند توضیح داد: 22 درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اضافه کرد: در سومین روز از ثبت نام حوزه انتخابی ارومیه با 32 نفر بیشترین و مهاباد با یک نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگاران، مصطفوی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه 11 نفر، خوی و چایپاره 8 نفر، شاهین دژ و تکاب 8 نفر، سلماس 7 نفر، میاندوآب 6 نفر، پیرانشهر و سردشت 4 نفر، ماکو،چالدران،شوط و پلدشت 6 نفر و بوکان 4 نفر در سومین روز ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 289

به "ثبت نام 37 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی در سومین روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 37 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی در سومین روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید