خبرنگاران تیم فوتبال سردار بوکان به دومین برد خود در بازی های تدارکاتی رسید

به گزارش دنیای راه راه، مهاباد- خبرنگاران- تیم فوتبال سردار بوکان که خود را برای بازی های لیگ دسته 2 کشور آماده می نماید، دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم جوانان تراکتورسازی را نیز با پیروزی به خاتمه رساند.

خبرنگاران تیم فوتبال سردار بوکان به دومین برد خود در بازی های تدارکاتی رسید

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال سردار بوکان که در لیگ دسته 2 کشور بازی می نماید و خود را برای این رقابت ها آماده می نماید عصر روز آدینه در استادیوم خاتم الانبیای این شهرستان میزبان تیم لیگ برتر جوانان تراکتورسازی بود و توانست میزبان خود را با 2 گل شکست دهد.

گلِ نخست بازی توسط علی اصغر شیردل در دقیقه 10 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه 17 بازی تویسط عرفان میرزایی زده شد.

تیم فوتبال سردار بوکان نماینده استان آذربایجان غربی در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور، امروز حریفان خود را شناخت تا از هفته آخر ماه جاری، رقابت های خود را در این لیگ شروع کند.

سردار در گروه دوم این رقابت ها با تیم های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهربابک، شهیدقندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه شده است.

این تیم طبق برنامه در هفته های اول تا چهارم به ترتیب با شهدای بابلسر در بابلسر با مس شهربابک در بوکان با پاس همدان در همدان و با نیروی زمینی تهران در بوکان ملاقات خواهد نمود.

سردار بوکان فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با هفت برد، 9 مساوی و 10 باخت و 30 امتیاز در رده یازدهم نهاده شد.

این تیم پنج فصل است در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ولی تا به امروز پیروز نشده به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1080

به "خبرنگاران تیم فوتبال سردار بوکان به دومین برد خود در بازی های تدارکاتی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال سردار بوکان به دومین برد خود در بازی های تدارکاتی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید