فرصت کم نظیر بازدید از یکی از قدیمی ترین مکانهای تاریخی لیسبون فراهم شده است

به گزارش دنیای راه راه، ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، فرصت کم نظیر بازدید از یکی از قدیمی ترین مکانهای تاریخی لیسبون فراهم شده است.

فرصت کم نظیر بازدید از یکی از قدیمی ترین مکانهای تاریخی لیسبون فراهم شده است

دریچه ای در یکی از خیابان های شلوغ لیسبون وجود دارد که پلکان آن به یکی از قدیمی ترین مکانهای مرکز پرتغال یعنی سازه دو هزار ساله رومی منتهی می گردد که همچنان ساختمانهای بالایی را پابرجا نگه داشته و هر سال دو بار به روی بازدید نمایندگان باز می گردد.

این مجموعه تونل های پیچ در پیچ متعلق به قرن یکم میلادی به وسیله رومی ها ساخته شده است که در اوایل سال 200 پیش از میلاد این شهر را اشغال نموده بودند. این شهر چندین قرن تحت حکومت رومی ها باقی ماند.

به گفته مدیر موزه لیسبون، این مکان که به عنوان گالری های رومی شناخته می گردد، بعد از گذشت دو هزار سال همچنان تضمین می نماید که ساختمانهای بالای سر ما برای کسانی که در آنجا زندگی می نمایند، کار می نمایند و راه می روند، پایدار و ایمن هستند.

نکته قابل توجه درباره این مکان تاریخی آن است که با توجه به جریان آبی که زیر شهر وجود دارد، این مکان اغلب مملو از آب است و برای چند روز در ماههای آوریل و سپتامبر باز می گردد.

این گالری ها نخستین بار در سال 1771 میلادی و زمانی کشف شدند که بازسازی لیسبون پس از زلزله بزرگ در حوالی آن سالها شروع شده بود.

تمام بلیت های بازدید از این مکان اغلب ظرف 15 دقیقه به فروش می رسند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1960

به "فرصت کم نظیر بازدید از یکی از قدیمی ترین مکانهای تاریخی لیسبون فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت کم نظیر بازدید از یکی از قدیمی ترین مکانهای تاریخی لیسبون فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید