فرهاد مجیدی فراموش نکند طرفداران او را محبوب کردند

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، حسن روشن در حاشیه دیدارش با احمد سعادتمند گفت: به باشگاه آمدم تا به مدیرعامل تبریک و خوشامد بگویم و برای باشگاهم آرزوی موفقیت کنم. اتفاقاتی که تا به امروز در این باشگاه افتاده آرزوی طرفداران و پیشکسوتان بوده و امیدوارم همین رویه ادامه داشته باشد. امروز حرفهای خوبی شنیدیم و امیدوارم موقعیت عملی شدن این صحبتها وجود داشته باشد.

فرهاد مجیدی فراموش نکند طرفداران او را محبوب کردند

وی اضافه نمود: امروز باشگاه ما با مسائل اقتصادی زیادی روبرو است و من دیدم سعادتمند برنامه های خوبی دارد که اگر عملی گردد نه تنها این مسائل اقتصادی را رد می کنیم، بلکه سال آینده همین موقع به دیگر تیم ها قرض هم می دهیم. از گذشته از سعادتمند شناخت دارم و برای همین به عملکرد و تحقق صحبتهایش خوشبین هستم.

پیشکسوت آبی ها بیان داشت: باشگاه باید دارای یک کمیته قوی باشد که بر آمد و رفت بازیکنان چه از نظر فنی و چه از نظر اقتصادی نظارت داشته باشد و بتواند در آینده هم نسبت به این آمد و رفت ها جوابگو باشد. طرفدار و پیشکسوت دو رکن اصلی باشگاه هستند و در واقع صاحبان اصلی باشگاه به حساب می آیند. این دو رکن اصلی باید به عملکرد باشگاه نظارت داشته باشند و باشگاه هم باید به آنها جوابگو باشد.

روشن توضیح داد: طرفداران صاحبان و سرمایه های اصلی تیم هستند و ستاره ها و مربیان هم باید این واقعیت را درک نمایند. سرمربی باید نقش و صندلی طرفدار را بداند و این را درک کند که بدون این طرفدار هیچ است. امثال من و فرهاد مجیدی و دیگرانی که در این تیم چهره شدیم باید بدانیم به خاطر این طرفداران است و آنها باعث محبوبیت ما بودند. چون فرهاد مجیدی را دوست دارم این توصیه را می کنم که هرگز گذشته را فراموش نکند و یادش نرود در این تیم کجا بوده و با یاری طرفداران به کجا رسیده است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: چیزهایی از بعضی از طرفداران شنیدم و به فرهاد توصیه می کنم در بعضی رفتارهایش نسبت به طرفداران تغییر ایجاد کند. حتی دعوا هم یک نفره نمی فرایند و فرهاد اگر می خواهد در لیگ نتایج درخشانی بگیرد همانطور که به یاری های درجه یک و مشورت از بزرگان احتیاج دارد، به طرفداران هم احتیاج دارد و باید آنها را هم برای خود حفظ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 787

به "فرهاد مجیدی فراموش نکند طرفداران او را محبوب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی فراموش نکند طرفداران او را محبوب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید