لوگوی جدید کیا موتورز

به گزارش دنیای راه راه، کیا یک برند خودروسازیی نیست که مخاطب را با طراحی های خاص هیجان زده کند، اما خودروهای آن از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است که می تواند رضایت مشتری را جلب کند اما نه در آنقدری که جوانی پوستر جدید کیا Picanto را در اتاق خود روی دیوار بچسباند.

لوگوی جدید کیا موتورز

با این حال، به نظر می رسد این کمپانی این موضوع را آنالیز نموده و اکنون میخواهد تا لوگو تجاری خود را با یک طراحی هیجان انگیز و آینده نگرانه به بازار ارائه کند. لوگو فعلی کیا در هیچ رده بندی جزو بهترین لوگوها قرار نگرفته است، شبیه اتومبیل های آن که تنها برای سرویس دهی بسیار مناسب هستند. به نظر می رسد برای طراحی لوگو فعلی آن هیچ وقت و هزینه ای صرف نشده و با ساده ترین امکانات آن را طراحی نموده اند.

لوگوی جدید کیا نازک تر و براق تر از قبلی است اما همچنان خط عرضی A در آن دیده نمی گردد. سایر اجزا به شکل دندان اره ای هستند و حالت مینیمالی را برای این طراحی ایجاد نموده اند.

طراحی لوگوی جدید در ماه جولای آغاز شد و این طراحی برای مدتی است که دستخوش تغییرات شده است. همچنین یک مدل مشابه آن در نمایشگاه اتومبیل ژنو در ماه مارس به نمایش گذاشته شده بود. شایان به ذکر است که این دقیقا همان آرم نیست.

کاملا تعیین نیست که کیا چگونه قصد استفاده از این لوگو را دارد اما پیشنهاد شده که از آن در SUVها و خودروهای برقی جدید این کمپانی استفاده گردد در حالی که سایر خودروها از همان لوگوی قدیمی بهره مند خواهند بود. با این وجود هنوز این اخبار توسط کمپانی کیا تایید نشده و باید منتظر خبر نهایی باشیم.

creativebloq.com

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 383

به "لوگوی جدید کیا موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی جدید کیا موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید