لیگ ملت های اروپا، جدال پرتغال و فرانسه برنده نداشت، ایتالیا متوقف شد

به گزارش دنیای راه راه، تقابل قهرمان جام ملت های اروپا در سال 2016 و قهرمان جام جهانی 2018 به تساوی انجامید.

لیگ ملت های اروپا، جدال پرتغال و فرانسه برنده نداشت، ایتالیا متوقف شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا یکشنبه شب با 10 ملاقات به سرانجام رسید که در مهمترین بازی، فرانسه و پرتغال در استادیوم استاد دو فرانس به تساوی بدون گل رسیدند. پرتغال و فرانسه با هفت امتیاز و به ترتیب تفاضل گل، در صندلی های اول و دوم جدول گروه سوم لیگ A قرار دارند.

ایتالیا هم در لهستان مقابل یاران روبرت لواندوفسکی به تساوی صفر - صفر رضایت داد تا شاگردان روبرتو مانچینی با پنج امتیاز در صدر جدول گروه اول لیگ A باقی بمانند. لهستان هم در رتبه سوم این گروه ایستاده است.

یکشنبه شب همچنین ایسلند با متحمل شدن شکست 3 بر صفر مقابل دانمارک، در انتهای جدول گروه دوم لیگ A ایستاد و دانمارک هم در رتبه سوم جدول جای گرفت. ایرلند شمالی نیز در خانه خود با یک گل مقابل اتریش بازنده شد تا اتریش به صدر جدول گروه اول لیگ B صعود کند و ایرلند شمالی در قعر جدول بایستد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روسیه هم با تساوی یک - یک مقابل ترکیه در صدر جدول گروه سوم لیگ B باقی ماند و مجارستان با وجود پیروزی یک بر صفر در خانه صربستان، همچنان در رتبه دوم جدول این گروه حضور دارد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه دوم لیگ B اسکاتلند با رجحان یک بر صفر مقابل اسلواکی، به صدر جدول رسید و اسلواکی در قعر جدول ماندنی شد. جمهوری چک هم با شکست 2 بر یک رژیم اشغالگر قدس در رتبه دوم جدول جای گرفت.

در گروه سوم لیگ C نیز یونان پیروز شد مولداوی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به صدر جدول برسد. اسلوونی هم با پیروزی یک بر صفر در خانه کوزوو، صندلی دوم جدول این گروه را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 933

به "لیگ ملت های اروپا، جدال پرتغال و فرانسه برنده نداشت، ایتالیا متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، جدال پرتغال و فرانسه برنده نداشت، ایتالیا متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید