میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال از شیراز گرفته شد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، از ماه ها قبل برگزاری رقابتهای تورنمنت فوتسال با حضور تیم ملی فوتسال ایران و تیم های ملی اسلواکی، بلاروس، عراق و کویت در شهر جدید صدرا با پیگیری های سرمربی شیرازی تیم ملی ایران مطرح بود و فوتسال دوستان شیراز و صدرا منتظر آغاز این تورنمنت بودند.

میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال از شیراز گرفته شد

میزبانی که تنها شرط آن افتتاح سالن بین المللی فوتسال شهر جدید صدرا بود.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال می خواست این تورنمنت در صدرا برگزار گردد تا انبوه تماشاگران شیرازی و صدرایی، بازی های تیم ملی را از نزدیک ببینند و به این تورنمنت رونق بدهند، تورنمنتی که به منظور بالا بردن آمادگی ملی پوشان فوتسال تا پیش از آغاز رقابتهای جام ملت های آسیا از سوی کادر فنی تیم ملی در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: منتظر بودیم با تکمیل ساخت سالن ورزشی دو هزار نفری صدرا، زمان آغاز تورنمنت و بازی های تیم ملی هم فرا برسد اما شیوع بیماری کرونا فرایند ساخت سالن را کند نموده است به طوری که هنوز کفپوش سالن تأمین و نصب نشده است.

ناظم الشریعه اضافه کرد: 14 شهریور که فیفادی است این بازی ها آغاز خواهد شد و چون سالن ما آن موقع تکمیل نمی گردد، فدراسیون تصمیم به واگذاری این میزبانی به جزیره کیش گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری این تورنمنت در دیگر سالن های ورزشی شیراز نیست، گفت: ما بدنبال یک میزبانی شایسته بودیم و هستیم سالن برگزاری بازی ها هم باید در شأن تیم ملی کشورمان و هم در حد و شخصیت شیرازی ها و فارسی های میهمان نواز باشد که متأسفانه سالن مناسبی در شیراز نیست که بدرد این میزبانی بخورد ضمن اینکه حواسمان هم باید به حضور مهمانان خارجی باشد از طرف دیگر ما نیازمند حضور تماشاگران هستیم و هیچکدام از سالن های شیراز جوابگوی جمعیت موردانتظار ما نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: در ضمن چون بیماری کرونا شیوع پیدا نموده و امکان حضور تماشاگر نیست تصمیم بر این گرفتیم که از میزبانی صرف نظر کنیم.

ناظم الشریعه تاکید نمود: این قول را می دهم با سرانجام یافتن بیماری کرونا و تأسیس سالن صدرا، یک میزبانی بین المللی را در شهرمان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 847

به "میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال از شیراز گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال از شیراز گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید